مهدی مبینی در گفت وگو با جی پلاس؛

سرپرست فدراسیون دوومیدانی در واکنش به شائبه مهندسی انتخابات: نظارت وظیفه من نیست/ ارتباطی با افشین داوری ندارم

سرپرست فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به شائبه مهندسی انتخابات این فدراسیون گفت: وظیفه نظارت برانتخابات بر عهده من نیست و مسئولان دیگر باید این کار را انجام بدهند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پس از پایان ریاست چهار ساله مجید کیهانی در پانزدهم شهریور ماه سال گذشته و ثبت نام کاندیداها و تایید صلاحیت‌ها، مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی در تاریخ 19 اسفند 98 برگزار و افشین داوری به عنوان رئیس جدید انتخاب شد اما با توجه به برخی اعتراضات و آن ‌چه که بی قانونی از طرف وزارت ورزش و جوانان اعلام شد، انتخابات ابطال و به زمان دیگری موکول شد.

حال پس از گذشت پنج ماه ثبت نام جدید کاندیداها از ششم مرداد آغاز و در 20 مرداد به پایان رسید که در نهایت 13 کاندیدا (کرمعلی ایرجی، ایوب بهتاج، سید حسن جلالی، حامدجولایی، افشین داوری،حبیب‌الله دشتی، مصطفی زرین افضل، هاشم صیامی، حمیدرضا فردین پور، مجید کیهانی، محمدرضا محققی، روح‌الله محمدی و مریم منظمی) اقدام به نام نویسی کردند.

برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی در این دوره به یکی از چالش‌ها تبدیل شده است به گونه‌ای که حرف و حدیث‌هایی مبنی بر مهندسی کردن انتخابات ایجاده شده است. یکی از مواردی که این شائبه را به وجود آورده نام زرین افضل است! زرین افضل در انتخاب قبلی حاضر بود و علیه مجید کیهانی صحبت کرد. بعد از سرپرستی مبینی، او رئیس آفتاب انقلاب شد و چون مبینی این انتخاب را داشت این شائبه ایجاد شد که انتخابات در حال مهندسی است.

مهدی مبینی در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، در این باره گفت: افشین داوری از سمت قبلی خود استعفا داده و من هم دیگر معاون او نیستم بنابراین ارتباطی با یکدیگر نداریم. به من مربوط نیست که کاندیداها در چه تیمی هستند، چه کار می‌خواهند بکنند و اینکه آیا کسی را می‌خواهند ارنج کنند یا نه. وظیفه من این است انتخاباتی بدون حاشیه و بی طرفانه برگزار کنم و بحث نظارتی وظیفه مسئولان دیگر است.

او درباره اینکه آیا بحثی با عنوان مهندسی انتخابات وجود دارد یا خیر؛ گفت: این صحبت‌ها همیشه در محافل وجود دارد. من از این اتفاقات بی خبرم. افشین داوری برای این استعفا داد که شک و شبهه‌ها برطرف شود. امیدوارم یک فرد شایسته، متعهد و متخصص برای ریاست فدراسیون انتخاب شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید