در گفت وگو با جی پلاس؛

وزنه بردار فوق سنگین ایران در واکنش به تمرین در پارکینگ/ علی داوودی: به حال خود رها شده‌ام/ مسئولان کمی بی معرفت هستند

ملی پوش دسته فوق سنگین وزنه برداری ایران گفت: می‌دانم پارکینگ محل مناسبی برای تمرین کردن نیست و خیلی خطرناک است اما چاره دیگری ندارم.

لینک کوتاه کپی شد

علی داوودی ملی پوش دسته فوق سنگین وزنه برداری ایران در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس در خصوص انجام تمرینات خود در پارکینگ منزل اظهار کرد: فعلا شرایط این‌گونه است. اگر مسئولان ورزش تهران همکاری می‌کردند و سالن باز می‌شد ما در سالن تمرین می‌کردیم. پارکینگ مکان مناسبی برای تمرین نیست و خطرناک است اما چاره دیگری ندارم.

او در ادامه صحبت‌ها خود افزود: در حال حاضر تهران ورزشکاری دارد که به المپیک برود؟ اداره کل ورزش و جوانان یک سالی می‌شود من را کلا به حال خودم رها کرده‌ است؛ ما انتظار زیادی نداریم. نمی‌گوییم حقوق می‌خواهیم فقط اگر جایی را برای تمرین فراهم کنند لطف بزرگی انجام دادند و گرنه من با کسی مشکل ندارم.

داوودی در پاسخ به این سوال که آیا از سالن آزادی استفاده نمی‌کند، تصریح کرد: در استادیوم آزادی هم گاهی تمرین می‌کنم اما فدراسیون خارج از اردو وظیفه‌ای ندارد. از امکنات این سالن استفاده می‌کنم منتها تا کی به آزادی بروم؟ مگر من ورزشکار استان تهران نیستم؟ چرا از جایی که متعلق به تهران است استفاده نکنم مثلا این‌جا پایتخت است و امکانات باید بیشتر باشد اما مسئولان کمی بی معرفتی می‌کنند.

ملی پوش تهرانی وزنه ‌برداری ایران درباره صحبت‌های مدیرکل اداره ورزش و جوانان تهران مبنی براینکه علی داوودی تا الان حرفی از مشکلات سالن تمرین نزده اظهار کرد: در این مورد هیچ نظری نمی‌دهم زیرا هر حرفی بزنم بیشتر حاشیه درست می‌شود.

علی داوودی در پایان با اشاره به ارتباط خود با فدراسیون و کادر فنی تیم ملی گفت: هم با محسن بیرانوند دبیر فدراسیون و هم با برخواه سرمربی تیم ملی ارتباط دارم و پیگیر هستند. منتظریم اردوها آغاز شود تا تمرینات را از سر بگیریم. برای سهمیه المپیک توکیو شانس دارم و به امید خداتمام تلاشم را می‌کنم تا در این رقابت بزرگ حضور پیدا کنم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید