آخر هفته از کدام نمایشگاه‌ها بازدید کنیم؟

در صورتی که یکی از دوستداران هنرهای تجسمی هستید و قصد بازدید از نمایشگاه‌های هنری در آخر هفته را دارید برنامه فعالیت گالری‌ها و نگارخانه‌های تهران که در آخر هفته پذیرای بازدیدکنندگان هستند را مشاهده کنید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نمایشگاه گروهی «آخر هفته معقول» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری هما به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک در حال برگزاری است و تا تاریخ ۳۰ آذر ماه نیز ادامه دارد. این نمایشگاه همچنین همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۶۳۵۹۶
 

آخر هفته از کدام نمایشگاه‌ها بازدید کنیم؟
پوستر نمایشگاه گروهی «آخر هفته معقول»


جزیره دکارت
«جزیره دکارت» نام نمایشگاه انفرادی نزار موسوی‌نیا است که در گالری آرت سنتر به نشانی تهران، بلوار اندرزگو، سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵، باغ انجمن خوشنویسان درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۹ آذر ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۶۶۵۵۵۹۰

آخر هفته از کدام نمایشگاه‌ها بازدید کنیم؟
پوستر نمایشگاه انفرادی «جزیره دکارت»


منتخب آثار اردشیر محصص
نمایشگاه انفرادی «منتخب آثار اردشیر مححصص» که به نمایش آثار اردشیر محصص اختصاص دارد، در گالری آرتیبیشن به نشانی تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی(غرب)، میدان احمدی روشن(کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۸ آذر ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۹۲۲۵۳۸
 

آخر هفته از کدام نمایشگاه‌ها بازدید کنیم؟
پوستر نمایشگاه انفرادی «منتخب آثار اردشیر محصص»


جای باش
«جای باش» نام نمایشگاه انفرادی بهاره فریس‌آبادی است که در گالری والی به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۷۲ در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۳۰ آذر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۰۴۷۶۹۸
 

آخر هفته از کدام نمایشگاه‌ها بازدید کنیم؟
پوستر نمایشگاه انفرادی «جای باش»


نور که نباشد ...

نمایشگاه انفرادی نقاشی «نور که نباشد...» به نمایش آثار محبوبه نوروزی اختصاص دارد و در گالری این/ جا به نشانی تهران، خیابان کریمخان‌زند، خیابان میرزای‌شیرازی، شماره ۹۵ درحال برگزاری است.
مجموعه‌ی «نور که نباشد...» ششمین نمایشگاه انفرادی هنرمند و دومین همکاری‌اش با گالری این/جاست. این مجموعه شامل بیست ­و ­پنج نقاشی با متریال مدادرنگی روی مقوا در ابعاد متفاوت است.

او نقاش سوژه­‌های آشنایی است که اغلب به چشم عادی شده و از یاد رفته­‌اند و وی سعی بر کنکاش در جوهره­ درونی آن­ها دارد. تکنیک غالب آثار او مدادرنگی است که همانند سوژه­‌هایش ابزاری ملموس و آشناست.

دغدغه­‌ی اصلی او گذر زمان است که به موازات ذهنیات دیگرش به آن می­ پردازد.

این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۹ آذر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۴ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۱۵۱۴۴
 

آخر هفته از کدام نمایشگاه‌ها بازدید کنیم؟
پوستر نمایشگاه انفرادی «نور که نباشد»


گره
«گره» نام نمایشگاه انفرادی پوریا پورابراهیم است که در نگارخانه علیها به نشانی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس، کوچه ماهروزاده، کوچه رمضانیان، ابتدای کوچه احمدی مقدم (ایزد)، پلاک ۳۱، طبقه اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۰ آذر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۷۱۷۳۶۰
 

آخر هفته از کدام نمایشگاه‌ها بازدید کنیم؟
پوستر نمایشگاه انفرادی «گره»



مکعبات
نمایشگاه انفرادی «مکعبات» که به نمایش آثار حامد تخت‌چین اختصاص دارد، در گالری آ به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان عضدی(آبان جنوبی)، کوچه ارشد، پلاک ۷ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۹ آذر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۱۹۵۴۷
 

آخر هفته از کدام نمایشگاه‌ها بازدید کنیم؟
پوستر نمایشگاه انفرادی «مکعبات»


من
نمایشگاه انفرادی «من» که به نمایش آثار ساناز آبایی اختصاص دارد، در گالری ژاله به نشانی خیابان سمیه، بعد از خیابان مفتح، بن بست پروانه، پلاک ۴ برپاست.
در بیانیه این نمایشگاه انفرادی چنین نوشته شده است: «من، واژه بلاتغییری است که به هیچ چیز جز خودش اشاره ندارد. هستنده‌ای که حضوری همه جایی دارد. به راستی بدون واژه‌ی «من» چه چیزی را تجربه خواهیم کرد؟»
این نمایشگاه که تا ۶ دی ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۳ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۴۹۱۱۰۸

معراج
«معراج» نام نمایشگاه انفرادی مسیح آذری است که روز جمعه (۲۶ آذر) در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران به نشانی تهران، خیابان پاسداران، مقابل پارک نیاوران افتتاح خواهد شد. این نمایشگاه همچنین تا ۴ دی ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۲۸۷۰۸۱

آخر هفته از کدام نمایشگاه‌ها بازدید کنیم؟
پوستر نمایشگاه انفرادی «معراج»


قُرب و بُعد
نمایشگاه گروهی «قُرب و بُعد» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد در گالری پروژه‌های آران به نشانی تهران، خیابان نوفل لوشاتو کوچه لولاگر پلاک ۵ درحال برگزاری است و تا تاریخ ۱۰ دی نیز ادامه دارد. 
در بیانیه این نمایشگاه چنین نوشته شده است: «نمایشگاه «قرب و بعد» با نمایش هفت پروژه از دوازده هنرمند به تهران می‌آید: چیدمان دیداری/ شنیداری «نقطه‌نقطه» از آبل کورینسکی و اورهان کاوراک اوغلو، پروژه آرشیوی/ مشارکتی «u -فرم» از آلیچه پدرولتی و آندره‌آ فامیلاری، بازی متن‌محور «ارمغان‌غبار» از اَرون روسمن-کیس، پروژه‌ی «خودرویندگان، باغ ورای دیوار» از آریا عربشاهی و لاو دی مارکو، پروژه‌ «میراث غیرملموس» از احسان همت، پرفورمنس و چیدمان «تهران درختان*» از گودا پالکایتی و سینا سیفی، چیدمان عکس/صدای «داستان جابه‌جایی‌ها» از صبا قربانعلی‌نژاد و تیموته گووین.
*نغمه معنوی پرفورمنس پروژه «تهران درختان» را در روزهای جمعه (۲۶ آذر، ۳ و ۱۰ دی) ساعت شش عصر در پروژه‌های آران اجرا خواهد کرد.
کیوریتور: امیرعلی قاسمی
طراحی نمایشگاه: واحد شهر و معماری ۱۰۰۱
با همکاری: روژیا فروهر، محمد پورحسنی، سهراب معتبر، سهیل سهیلی، آزاده بهکیش، نغمه معنوی، رعنا صالحی و بهاراحمدی‌فرد
با قدردانی از: نازیلا نوع بشری، وُلکِر رِدِر، نهال فاتحان، شیرین ملت‌گهر، هویار اسدیان، گلناز حبیبی، ژینا پزشکی، سارا حسینی، سبا عربشاهی، تیم اجرایی پروژه‌های آران و امیرحسین خورشیدفر 
این نمایشگاه چندرسانه‌ای، حاصل پژوهش هنری دوازده هنرمند درباره «میراث صنعتی» و «آرشیو زنده» در برنامه اقامت فرهنگی هرمپ است.

نمایشگاه «قرب و بعد»، به‌علاوه پروژه‌های هنرمندان، عکس‌ها، مستندات و مروری بر تاریخچه کارخانه سیمان ری را با وجوه و مناظر جایگزینی از جنبه‌های تاریخی، محیطی، میراث فرهنگی و وضع امروز این مجموعه‌ی کم‌نظیر همراه کرده است. این بخش، حاصل پژوهش در آرشیوها و بازدید میدانی گروه مستند نگاری ایرانی از مجموعه صنعتی سیمان ری و پیرامون آن است و با نمایش عکسهایی و منابع تصویری از محققان و عکاسان ایرانی، فرشته اسدزاده، آزاده بهکیش،هادی زند، امیرعلی قاسمی، سیاوش نقشبندی ، مریم نیازاده و امین یوسفی همراه است.»
گفتنی است که نمایشگاه گروهی «قُرب و بُعد» همه روزه به جز رزوهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
 

آخر هفته از کدام نمایشگاه‌ها بازدید کنیم؟
پوستر نمایشگاه گروهی «قُرب و بُعد»


بوطیقای آب
«بوطیقای آب» نام نمایشگاه انفرادی عکس است که به نمایش آثار بابک حقی اختصاص دارد و با همکاری گالری مژده درحال برگزاری است. این نمایشگاه که در گالری آ به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان عضدی(آبان جنوبی)، کوچه ارشد، پلاک ۷ برپاست، تا تاریخ ۲۹ آذر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۱۹۵۴۷
 

افسانه‌ی فارسی
نمایشگاه انفرادی نقاشی «افسانه‌ی فارسی» که به نمایش آثار امیرعلی صفیاری اختصاص دارد، در گالری شیرین به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه ی سیزدهم، پلاک۵ درحال برگزاری است و تا تاریخ ۳۰ آذر نیز ادامه دارد. همچنین امکان بازدید از این نمایشگاه نیز همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ برای علاقه‌مندان فراهم شده است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۴۳۹۶۹
 

آخر هفته از کدام نمایشگاه‌ها بازدید کنیم؟
پوستر نمایشگاه انفرادی «افسانه‌ی فارسی»

هیچ‌کدام خاطره نشد
«هیچکدام خاطره نشد» نام نمایشگاه انفرادی البرز کاظمی است که در گالری زیرزمین دستان به نشانی تهران، خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۶ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۶ آذر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۱۳ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۰۲۳۱۱۴
 

آخر هفته از کدام نمایشگاه‌ها بازدید کنیم؟
پوستر نمایشگاه انفرادی «هیچ‌کدام خاطره نشد»


در جست‌وجوی انسان از دست رفته
«در جست‌وجوی انسان از دست رفته» نام نمایشگاه انفرادی مرتضی متقی و به گردآوری زروان روح‌بخشان است که در گالری جامعه هنری دیهیم به نشانی تهران، شریعتی. بالاتر از مترو صدر. جنب کوچه هدایت. پلاک ۱۷۳۶ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۶ آذر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
 

آخر هفته از کدام نمایشگاه‌ها بازدید کنیم؟
پوستر نمایشگاه انفرادی «در جست‌وجوی انسان از دست رفته»

دیدگاه تان را بنویسید