عباس سعیدیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در این پیکارها 30 ورزشکار در رشته های مختلف فریزبی با هم رقابت کردند اظهار داشت:
در این مسابقات و در ماده مسافت فاطمه اکبری قهرمان شد، زهرا اسکندری و خانم نفیسه انصاری به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی افزود: در ماده دقت فاطمه اکبری قهرمان شد، زهرا اسکندری و ریحانه بهرامی دوم مشترک را کسب کردند و فهیمه انصاری، خانم نفیسه انصاری و خانم فاطمه خانی نیز عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.
سعیدیان خاطرنشان کرد: در ماده TRC نفیسه انصاری اول شد و شکرانه بهرخ در جای دوم ایستاد و در ماده MTA فهمیه انصاری در جای نخست ایستاد، فاطمه اکبری دوم شد و شکرانه بهرخ نیز عنوان سوم را کسب کرد.
وی یادآور شد: در ماده SCF شکرانه بهرخ به مقام قهرمانی دست یافت، فاطمه انصاری دوم شد و فاطمه اکبری نیز بر جایگاه سوم ایستاد.
وی اضافه کرد: در مجموع پنج آیتم نیز فاطمه اکبری عنوان نخست را به دست آورد، فهیمه انصاری و خانم شکرانه بهرخ دوم مشترک را کسب کردند و نفیسه انصاری نیز سوم شد.
وی افزود: در بخش حفظ دیسک نیز باشگاه درخشان الف قهرمان شد، باشگاه درخشان ب عنوان دوم را کسب کرد و باشگاه باور نیز بر جایگاه سوم ایستاد.
فریزبی یک بشقاب لبه دار پلاستیکی با ضخامت 2.5 سانتی متر و قطر 27 سانتی متر است.
تمرین رشته فریزبی به طور رسمی، از ابتدای آذرماه سال 1390 زیر نظر هیات ورزش های همگانی همدان آغاز شد و هم اکنون حدود یکصد نفر در این ورزش فعالیت دارند.
این رشته ورزشی دارای رقابت های جهانی بوده و هم اکنون دارای ماده های فریزبی آلتیمیت، فریزبی گلف، حرکات نمایشی انفرادی با فریزبی است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.