سردار مظاهر مجیدی روز شنبه در آیین گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی در جمع راهپیمایان، بیان کرد: امروز مردم همدان به یاد شهدای دفاع مقدس، یکپارچه در این آیین حضور یافتند تا بار دیگر از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنند.
وی افزود: این مردم متدین و ولایتمدار نشان دادند که هر جایی که نیاز به حضور آنها باشد به موقع در صحنه حاضر می شوند؛ بنابراین امروز شما یک تکلیف انقلابی را انجام دادید و با حضور خود، حمایتتان را از ولی فقیه نشان دادید.
فرمانده سپاه استان همدان اظهارکرد: 9 دی تجلی حضور و قدرت خدا بر بستر مردمی است که توانستند با عبور از فضای غبار آلود فتنه، بار دیگر با رهبری بیعت کنند.
سردار مجیدی اضافه کرد: 9 دی تکرار انقلاب و روز بصیرت است و روزی است که مردم تمام قد پای انقلاب اسلامی ایستادند.
وی یادآوری کرد: برخی فتنه گران برای غبارآلود کردن فضا وارد میدان شدند اما با تدابیر عالمانه رهبر معظم انقلاب مسیر حق از باطل نمایان شد.
فرمانده سپاه استان همدان گفت: اتاق جنگ استکبار در پشت صحنه انتخابات سال 88 بود؛ چراکه آمریکایی ها 6ماه قبل از برگزاری انتخابات اعلام کردند که بهترین و تنها راه جدا کردن مردم از نظام اسلامی، بستر انتخابات است.
سردار مجیدی اظهارکرد: در 9 دی سال 88 تاریخ کربلا پس از یک هزار و 400 سال، تکرار و روز به روز نوتر شد و با وجود اینکه برخی دنبال فراموش شدن این حماسه هستند، اما حماسه 9 دی باید برای همیشه جاودانه بماند.
وی خاطر نشان کرد : دشمنان نظام پس از جریان 87 برای فتنه ای بزرگتر در سال 88 برنامه ریزی کردند تا بتوانند با انقلاب مخملی ساختار این نظام را تغییر بدهند ولی مردم با بصیرت دسیسه های دشمن را نقش بر آب کردند.
وی تاکید کرد: عده ای می گویند 'سران فتنه چه نیازی است که در حصر بمانند' که در پاسخ به آنان باید عنوان کرد که مگر می شود از این همه وقایعی که در آن زمان بر سر این ملت گذشت به سادگی عبور کرد؟ این افراد کشور را هشت ماه معطل کردند.
وی با بیان اینکه راهبرد دولت آمریکا سه مولفه براندازی و تغییر ساختار، فشار برای تغییر رفتار نظام و استحاله درونی نظام است، گفت: دشمنان برای رسیدن به این هدف از هر ابزاری از جمله شبکه های اجتماعی استفاده کردند.
سردار مجیدی با بیان اینکه برخی مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد، از دولتمردان خواست با جدیت این مشکلات را پیگیری و برای رفع آن تدبیری بیاندیشند.
مردم همدان 9 دی امسال همزمان با دیگر نقاط کشور اقدام به راهپیمایی کردند و شعارهایی علیه دشمنان نظام سر دادند.
9 دی به عنوان روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت نامگذاری شده است.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.