به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا در خطبه های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه نهاوند افزود: آمریکا به منظور تحقق سیاست از نیل تا فرات از سوی رژیم صهیونیستی با حمایتهای مالی عربستان در صدد بود که مقاومت را نابود و پایه های رژیم صهیونیستی را در منطقه استحکام دهد، اما با نابودی داعش این سیاست آمریکا با شکست مواجه شد.
وی این پیروزی را مدیون ولایتمداری رزمندگان و روحیه بسیجی آنان ذکر کرد و افزود: شکست داعش و حامیانش در عراق و سوریه در سایه وحدت و ولایتمداری رزمندگان جبهه مقاومت به دست آمد لذا باید این روحیه برای زنده نگه داشتن دین همیشه پایدار بماند.
خطیب جمعه نهاوند گفت: پیروزی مقاومت در سوریه در حقیقت پیروزی بسیج است که به لطف خدا امروزه میوه شیرین این شجره طیبه را جهان اسلام استفاده می کند.
وی با تقدیر از مجاهدتهای سردار سلیمانی در رویارویی با داعش گفت: سردار سلیمانی با مجاهدتهایی که در برابر داعش و حامیان او داشت توانست نیروهای بسیجی کشورهای مختلف را علیه این گروه خبیث گرد هم آورده و ندای شکست آنها را در مدت سه ماه بدهد.
امام جمعه نهاوند با تبریک فرارسیدن هفته بسیج افزود: بسیج مرز جغرافیایی ، قومی و نژادی نمی شناسد و هدفش خدمت به مردم ، کشور اسلامی و ارزش های الهی است.
وی افزود: تشکیل بسیج از سوی حضرت امام راحل برای انقلاب اسلامی برکات زیادی داشت و امروز در دیگر ممالک اسلامی نیز شاهد هستیم که به تاسی از جمهوری اسلامی بسیج مردمی تشکیل شده و توانسته برکاتی را برای کشورشان به همراه بیاورد.
وی افزود: توسعه بسیج در دیگر کشورهای اسلامی می تواند زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشد زیرا در این مجمع ،اجتماع بزرگی از صالحان که مهمترین زمینه برای ظهور است ، گرد هم می آیند.
حجت الاسلام مغیثی نیا اظهار کرد: هفته بسیج فرصتی برای توجه بیشتر به دین و ارزش ها و گسترش تفکر انقلابی در جامعه است.
شهرستان 185 هزار نفری نهاوند در 105 کیلومتری جنوب استان همدان و 420 کیلومتری جنوب غربی تهران واقع شده است.
2087/7525 خبرنگار: وحید سیفی** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.