حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد روز یکشنبه در جمع عزاداران امام هشتم که در جوار بقعه متبرکه امام زاده سیدان اسدآباد برگزار شد، افزود: نام امام رضا(ع) در دنیا انسان ساز و سخن امام هشتم(ع) همانند خون امام حسین(ع) برای نسل امروز در جهان منشاء تحولات اجتماعی است.
وی اظهار کرد: امام رضا(ع) درس عبودیت و بندگی را به همگان می آموزد و خار چشم دشمنان و آرامش دلدادگان و شیفتگان اهل بیت(ع) است.
امام جمعه اسدآباد خاطرنشان کرد: تاریخ زندگانی امام رضا(ع) و بررسی سیره سیاسی این امام همام از نکات تأثیرگذار تاریخ است که می‏تواند در همه عرصه ها الگو باشد.
وی یادآورشد: شناخت نوع زندگی و سبک رفتار اجتماعی ائمه اطهار و چگونگی موضع‏گیرهای اجتماعی و سیاسی آنها در برابر حوادث اجتماعی ما را در مقابل تهاجم نرم و نفوذ دشمن بیمه می کند.
حجت الاسلام حسینی مجد با قدردانی از عزاداری های مردم دیار سیدجمال الدین اسدآبادی در ایان محرم و صفر، گفت: در جمهوری اسلامی ایران مردم در تمام صحنه های شادی و عزای اهل بیت(ع) حضور پررنگ دارند و این امر نشان از ولایتمداری مردم دارد.
وی مردم را از استفاده ماهواره و شبکه های مستهجن نهی کرد و افزود: اجر و ثواب عزاداری ها و اعمال نیکوی خود را در نزد خداوند متعال با اینگونه اثباب انحرافی ضایع نکنند.
اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/2090
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.