علیرضا پیرحیاتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه امکانات موجود در دانشگاه آزاد اسلامی همدان به‌ منظور کمک‌رسانی به هم‌وطنان آسیب‌دیده و داغدار در اثر زلزله مهیا و آماده است.
وی اضافه کرد: آماده‌سازی 2 بلوک خوابگاهی و مجتمع رفاهی فدک دانشگاه ازاد برای اسکان موقت هم‌وطنان با ظرفیت یک هزار نفر فراهم شده است.
وی بیان کرد: همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در راستای کمک به زلزله زدگان اقدام به اعزام سه کامیون آب ‌معدنی، پتو و اقلام خوراکی و تعدادی وسایل گرمایشی و اقلام بهداشتی موردنیاز کرده است.
پیرحیاتی خاطرنشان کرد: 10 نفر از دانشجویان در قالب یک تیم تخصصی، جهت کمک‌رسانی و توزیع اقلام نیز به مناطق زلزله زده اعزام ‌شده‌اند.
وی یادآور شد: با هماهنگی لازم با مدیر بیمارستان بعثت همدان، همراهان با در دست داشتن معرفی نامه از مددکاری یا دفتر سوپروایزری بیمارستان می‌توانند از امکانات مهمان سرای فدک دانشگاه آزاد اسلامی همدان به ‌صورت رایگان بهره‌ مند شوند.
به گزارش ایرنا زلزله یکشنبه شب (21 آبان) در بخش هایی از استان کرمانشاه رخ داد که تاکنون 436 کشته و10 هزار و 179 زخمی داشته است.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق و نزدیک مرزهای استان کرمانشاه بوده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه به بار آورده است و تا کنون بیش از500 پس لرزه داشته است
2087/7520
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.