سرهنگ پژمان قویمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عوامل واحد تجسس کلانتری 12 شهر همدان هنگام گشت زنی پس از دیدن پلاک یک دستگاه پراید سفید رنگ که دارای رنگ زرد با کد (ع) مربوط به خودروی های عمومی بود همچنین تابلو آژانس تاکسی تلفنی بر روی آن قرار داشت، به راننده آن مشکوک می شوند.
وی اضافه کرد: ماموران با بکارگیری شیوه های خاص پلیسی این خودرو را متوقف کرده و راننده آن را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل می کنند.
وی ادامه داد: در بررسی های پلیسی مشخص شد که پلاک های نصب شده روی این وسیله نقلیه متعلق به یک دستگاه مینی بوس است که چندی پیش به سرقت رفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان با بیان اینکه خودروی پراید نیز چندی پیش در استان مرکزی به سرقت رفته بود گفت: یک جفت پلاک سرقتی نیز به طرز ماهرانه ای در این وسیله نقلیه جاسازی شده بود که کشف شد.
سرهنگ قویمی بیان کرد: این سارق 25 ساله اعتراف کرد که اوایل آبان امسال اقدام به سرقت خودروی پراید از یک شرکت نمایندگی سایپا در استان مرکزی کرده است.
وی بیان کرد: متهم در ادامه اقدام به سرقت یک جفت پلاک خودروی شخصی و نصب آن بر روی پراید و تردد در استانهای مجاور می کند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان یادآوری کرد: این سارق اواخر هفته گذشته وارد همدان شده و با سرقت پلاک یک دستگاه مینی بوس و یک عدد تابلو آژانس سعی داشت در پوشش راننده حمل و نقل عمومی اقدام به ادامه سرقت کند.
سرهنگ قویمی گفت: پس از دستگیری و بررسی سوابق متهم مشخص شد این فرد جوان دارای سوابق متعدد سرقت خودر، لوازم داخل خودرو و لوارم منزل است.
آمار سرقت در همدان در هفت ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد کاهش داشته است.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.