سخنگوی هیات کشتی همدان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در این رقابت ها که با حضور یکصد کشتی گیر به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار شد، تیم ملایر الف با 72 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم همدان ب با 72 امتیاز و کسب مدال کمتر از ملایر الف، در جایگاه دوم قرار گرفت.
محمد حسامی اضافه کرد: همچنین تیم همدان الف با 67 امتیاز سوم شد، نهاوند الف با 57 امتیاز عنوان چهارم را کسب کرد و نهاوند ب و تویسرکان به ترتیب با 56 و 54 امتیاز پنجم و ششم شدند.
وی بیان کرد: در بخش انفرادی این رقابت ها و در وزن 45 کیلوگرم 'داریوش ولی زاده' از ملایر الف، وزن 48 کیلوگرم 'اشکان صفری' از ملایر الف، وزن 51 کیلوگرم 'محمد امین لرستانی' از نهاوند الف، وزن 55 کیلوگرم 'پوریا علیزاده' از نهاوند الف و در وزن 60 کیلوگرم 'علی قپانوری' از نهاوند الف مقام های قهرمانی را به دست آوردند.
وی خاطرنشان کرد: در وزن 65 کیلوگرم 'محمدرضا ترک' از همدان ب، در وزن 61 کیلوگرم 'حسین رسولی' از فامنین، در وزن 80 کیلوگرم 'علی اسدی' از اسدآباد الف، در وزن 92 کیلوگرم 'فردین طالبی' از اسدآباد الف و در وزن 110 کیلوگرم 'مهدی یار محمد موسوی' از ملایر الف عنوان های قهرمانی را به دست آوردند.
نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات کشوری اعزام می شوند.
همدان دارای هشت هزار کشتی گیر فعال در رده های سنی مختلف است.
7520 /2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.