سرهنگ پژمان قویمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پس از تماس شهروندی با فوریت های پلیسی 110 و ارائه گزارشی در مورد سرقت کیف دستی، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی در تبیین روش های این گروه کیف قاپ، اضافه کرد: متهم پس از کیف قاپی، برای شناسایی نشدن وارد کوچه پس کوچه ها شده و با همدستی یک راننده پراید که در محل از پیش تعیین شده منتظر است، از محل متواری می شدند.
وی بیان کرد: ماموران کلانتری با استفاده از شگردهای پلیسی ابتدا راننده پراید را شناسایی و دستگیر می کنند ولی این فرد هر گونه سرقت را منکر می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: راننده پراید پس از مواجهه با ادله و مستندات انکار ناپذیر لب به اعتراف گشوده و محل اختفای همدست خود را لو می دهد.
سرهنگ قویمی اضافه کرد: با تلاش ماموران کلانتری و در یک عملیات پلیسی سارق 21 ساله دستگیر شد و مرجع قضایی معرفی شدند.
وی از شهروندان خواست برای پیشگیری از کیف قاپی به ویژه هنگام خروج از بانک، حرکات اطرافیان خود به خصوص راکبان موتورسیکلت ها را زیر نظر بگیرید.
این مقام انتظامی همدان توصیه کرد: شهروندان هنگام همراه داشتن کیف حاوی پول و مدارک برای تردد از وسائط نقلیه عمومی استفاده کنند همچنین مراقب افراد ناشناس مجاور خود باشند.
سرهنگ قویمی تاکید کرد: بانوان بیشتر از آقایان مورد سرقت کیف قاپی قرار می گیرند بنابراین توصیه می شود از جابجایی طلا و جواهرات قیمتی و غیر ضروری به همراه خود خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، بر اساس آمارهای منتشر شده انتظامی، نرخ سرقت در همدان 30 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.