معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: کارگران و تشکل‌های کارگری نیروی اصلی کار در اجتماع محسوب می‌شوند و بازوی توانمندی برای تولید هستند.

به گزارش ایلنا، سید سعید شاهرخی در جلسه دیدار با هیات اجرایی خانه کارگر استان همدان، خانه کارگر را از تشکلات ریشه‌دار با ویژگی‌های منحصر بفرد و با قدمت‌ترین تشکل کارگری درنظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: خانه کارگر تشکل تاثیر گذاری در مسائل مختلف کشور است.

وی اظهار داشت: دفاع از حقوق کارگران با خط مشی مشخص سیاسی و ثباتی که در این تشکل وجود دارد مثال زدنی است.

وی بیان کرد: باورم این است که بصورت ویژه باید با تشکلات کارگری برای رفع مسائل متعدد جامعه کارگری ارتباط برقرار کنیم و از نقش کارگران برای پیشبرد مسائل سیاسی و اجتماعی بهره ببریم.

شاهرخی با بیان اینکه خانه کارگر پل ارتباطی بین دولت و قشر کارگربوده و با درد و مشکلات کارگران روبرو است، اظهار داشت: آقای محجوب چهره‌ای ماندگار در نظام و انقلاب است که زحمات زیادی برای قشر کارگر کشیده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار امسال که اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال می‌باشد اولویت اول کشور تولید و اشتغال بوده و این مسئولیت سنگینی است که برعهده همه اقشار جامعه است.

شاهرخی بیان کرد: گاهی اوقات بعضی از گروه های سیاسی میخواهند از تشکلات کارگری سوء استفاده سیاسی کنند و از این تشکلات نردبان ترقی برای خود بسازند که باید مواظب بوده و جلو این اقدامات را گرفت.

در ادامه دبیراجرایی خانه کارگر استان همدان گزارشی از عملکرد خانه کارگر همدان بیان کرد و اظهار داشت: استان همدان 248هزار نفر کارگر دارد که بیشتر در قسمت خدمات مشغول به فعالیت است.

چنگیز اصلانی گفت: خانه کارگر استان همدان 42 هزار نفر عضو دارد و دانشگاه علمی و کاربردی خانه کارگر نیز با 204 دانشجو در چهار رشته مشغول فعالیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.