رئیس هیات فوتبال همدان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: دکتر حیدری طبق اعلام کمیته داوران می بایست این هفته دیدار تیم های پیکان تهران و صنعت نفت آبادان را قضاوت می کرد اما با درخواست وی مبنی بر کمک به حادثه دیدگان زلزله غرب کشور موافقت شد.
عباس صوفی اظهار کرد: این داور بین المللی از پزشکان جراح و با سابقه همدان به شمار می رود و به اعتقاد او حضورش در بیمارستان بعثت که محل بستری مصدومان حادثه دلخراش زلزله غرب کشور به ویژه کرمانشاه است، مهمتر از قضاوت بود.
وی اضافه کرد: تصمیم دکتر حیدری بسیار قابل احترام و ستایش است و هماهنگی لازم با فدراسیون فوتبال مبنی بر جایگزین شدن داوری دیگر به جای این داور متعهد و با اخلاق فوتبال کشور انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: بدون تردید رسیدگی به مصدومان و آسیب دیدگان زلزله غرب کشور مهمتر از قضاوت در فوتبال است و تصمیم دکتر حیدری در مداوای مصدومان و نجات آنها قابل ستایش و تقدیر است.
دکتر حیدری جراح ارتوپد و از داوران بین المللی فوتبال کشور است و از جراحان با سابقه بیمارستان بعثت همدان به شمار می رود و گفته می شود روزانه چندین مصدوم را جراحی می کند.
حیدری در حالیکه فردا چهارشنبه برای قضاوت دیدار تیم های پیکان تهران و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور انتخاب شده بود، با هماهنگی انجام شده از سوی هیات فوتبال همدان و کمیته داوران، از قضاوت این مسابقه کناره گیری کرد.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.