پرویز ریحانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این داور اهل شهرستان اسدآباد از توابع استان همدان است و در مرحله مقدماتی جام جهانی بسکتبال دیدار تیم های ملی سوریه و اردن را قضاوت می کند.
وی با بیان اینکه این مسابقه سوم آذرماه امسال به میزبانی کشور لبنان برگزار می شود خاطرنشان کرد: فدراسیون جهانی 'هادی سالم' را برای قضاوت این مسابقه انتخاب کرده است.
داور اسدآبادی بسکتبال کشورمان نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) چهار داور ایرانی را برای قضاوت در رقابت های انتخابی 2019 معرفی کرد و خوشحالم در این لیست قرار گرفته ام.
هادی سالم بیان کرد: براین اساس قضاوت بازیهای انتخابی جام جهانی ٢٠١٩ در حوزه آسیا و اقیانوسیه را برعهده دارم و از سوم آذرماه امسال داوری گروه های مختلف را خواهم داشت.
وی اضافه کرد: 80 تیم در رقابت های انتخابی جام جهانی 2019 چین شرکت دارند که در 6 منطقه با هم به رقابت خواهند پرداخت.
وی افزود: از این تعداد، 31 تیم به علاوه کشور میزبان (چین)، تیم‌های راه یافته به جام جهانی 2019 هستند که شهریورماه سال 1398 برگزار خواهد شد.
سالم خاطرنشان کرد: جام جهانی 2019 چین با 32 تیم برگزار خواهد شد که سهمیه قاره آسیا 7 تیم است ضمن اینکه 7 تیم برتر جام جهانی، جواز حضور در المپیک 2020 توکیو را کسب خواهند کرد.
هادی سالم از جوانان با استعداد شهرستان اسدآباد و یکی از 12 داور بین المللی کشور است که چهار سال پیش موفق به اخذ مدرک بین المللی در کشور امارات شد و تاکنون در چهار تورنمنت بین المللی قضاوت کرده و در بازی های لیگ برتر نیز بارها سوت زده است.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.