به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در ذیل تصویر این صورتجلسه امضای سه تن از نمایندگان مردم استان همدان در خانه ملت شامل محمدعلی پورمختار نماینده بهار و کبودرآهنگ، حسن بهرام نیا نماینده نهاوند و حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده ملایر مشهود است.
در متن این نامه که سوم مرداد امسال امضا شده آمده است: با عنایت به پیگیری ها و شکایت قابل توجهی از داوطلبان و متعاقب آن پیگیری نمایندگان شهرستان های همدان و از سوی دیگر اختلاف قابل توجه در بازشماری تعداد محدودی از صندوق ها، مصوب گردید تمامی صندوق های شهرستان همدان (190 صندوق) برای تمامی داوطلبان بازشماری شود.
عده ای نیز با انتشار تصویر این نامه و افزودن نظرهای تندی همچون 'پیمانی که بسته شد - خیانتی که انجام گرفت' ، 'نمایندگان بهار و نهاوند و ملایر پاسخگو باشند' و 'زد و بندهای پشت پرده از انتخابات شوراها در همدان'، دست به اقدامی غیراخلاقی در فضای مجازی زدند.
در این باره رئیس ستاد انتخابات پنجمین دوره شورای های اسلامی شهر و روستا در شهرستان همدان به ایرنا، گفت: با توجه به اتمام مهلت قانونی بررسی شکایت ها در مورخه هفتم خرداد ماه، بر اساس ماده 55 و 56 قانون شوراها امکان بازشماری آرا وجود نداشت.
علی اصغر ناظری پور افزود: همچنین در مورخه 27 خردادماه در نامه وزارت کشور بر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورا ها تاکید شد که از درخواست برای بازشماری آرا با توجه به اتمام مهلت قانونی انتخابات پرهیز شود.
وی تصریح کرد: تصویر این صورتجلسه تنها در اختیار عده محدودی بود و انعکاس آن در فضای مجازی یک کار کودکانه و شیطنت آمیز است.
شهرستان همدان بر اساس آخرین سرشماری( در سال 95 )، 676 هزار و 101 نفر جمعیت دارد که از این تعداد 484 هزار و 181 نفر واجد شرایط رای دادن بودند.
در این شهرستان 295 شعبه اخذ رای در روز انتخابات فعال بود که از این تعداد 190 شعبه در شهر همدان، 2 شعبه در قهاوند و چهار شعبه در مریانج آرای مردم را جمع آوری کرد.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حدود یک هزار و 370 شعبه اخذ رای در استان همدان برگزار شد.
7526/
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.