مسئول روابط عمومی مدیریت اسناد غرب کشور در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 500 عکس تاریخی از ورزش استان همدان در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
حسن افشار افزود: این نمایشگاه با هدف نگاهی مستند به تاریخ ورزش و یادی از پیشکسوتان ورزش همدان به همت مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور و همکاری معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان و اداره کل ورزش و جوانان استان برپا ‌شده است.
وی بیان کرد: در این نمایشگاه 100 قطعه عکس و سند تاریخی از ورزش همدان به صورت چاپ شده و 400 قطعه عکس و سند نیز به صورت دیجیتال در معرض نمایش قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: تاریخ عکس و اسناد ورزش همدان که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته ‌شده مربوط به سال‌های 1300 الی 1360 است.
افشار با بیان اینکه عکس‌های این نمایشگاه به همت پیشکسوتان ورزش استان جمع‌آوری‌شده است ابراز امیدواری کرد: سایر رشته‌هایی که تصاویر کمتری دارند با همکاری‌های لازم بتوانند عکس های خود را در آرشیو ملی ایران تکمیل کنند.
علاقه ‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه‌ روزه از ساعات 9 الی 13 و 15:30 الی 17:30 برای بازدید از این نمایشگاه اقدام کنند.
نمایشگاه اسناد و عکس تاریخ ورزش همدان همزمان با گرامیداشت هفته تربیت‌ بدنی تا چهارم آبان ماه آینده در مجتمع فرهنگی هنری عین‌القضات دایر است.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.