هاشم صیامی پنجشنبه شب در پایان نشست وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون ها در همدان به خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: فدراسیون دو ومیدانی از ابتدای آبان امسال 10 تا 12 ورزشکار ملی پوشی که شانس کسب مدال در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی دارند را به شکل ویژه مورد حمایت قرار می دهد.
وی اضافه کرد: دور جدید تمرین آماده سازی ملی پوشان قرار است از ابتدای آبان آغاز شود و قصد داریم با فراهم آوردن بهترین امکانات برای آنان، حمایت ویژه تا آغاز رقابت های آسیایی داشته باشیم.
صیامی بیان کرد: همچنین گروه دوم ملی پوشان شامل 25 ورزشکار است که از آنها نیز با یک درجه پایین تر از این تعداد ورزشکار برتر، حمایت لازم را خواهیم داشت.
وی برپایی اردوهای متعدد داخلی و خارجی را یکی از برنامه های اصلی فدراسیون تا پیش از شروع بازی های آسیایی 2018 جاکارتا عنوان کرد و گفت: بهترین اردوها را برای آماده سازی ملی پوشان در نظر گرفته ایم.
دبیر فدراسیون دو ومیدانی کشور به سفر کیهانی رئیس این فدراسیون به کشور لهستان اشاره کرد و گفت: رئیس فدراسیون برای مذاکره با چند مربی سرشناس به این کشور سفر کرده است.
وی افزود: هم اکنون ورزشکاران نظیر احسان حدادی و کیوان قنبرزاده، نیاز به مربی مطرح خارجی دارند تا بتوانند به سطح آماده سازی خود کمک شایانی داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین رئیس فدراسیون در حال بررسی شرایط کشور لهستان برای برگزاری کمپ تمرینی است تا در صورت مهیا بودن امکانات مدنظر فدراسیون، اردویی تمرینی را در این کشور که از قطب های اصلی دو ومیدانی به ویژه رشته های پرتابی است، برپا کنیم.
صیامی با اشاره به نیاز استان ها به برخورداری از امکانات و تجهیزات دو ومیدانی گفت: رئیس فدراسیون در سفر به لهستان سعی دارید تا بخشی از تجهیزات مورد نیاز را برای استان ها خریداری کند.
وی در ادامه همدان را یکی از استان های مستعد در پرورش نخبه های دو ومیدانی دانست و گفت: همدان به لحاظ قرار گرفتن در ارتفاع، بهترین استان برای نخبه سازی و قهرمان پرورش رشته های استقامت و نیمه استقامت است.
وی افزود: همدان جزو چهار استان برتر کشور به شمار می رود و همواره دارای قهرمانان ارزنده در میادین ملی و بین المللی است.
وی از زمان پور دونده همدانی به عنوان یکی از شانس های کسب مدال در بازی های آسیایی جاکارتا نام برد.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.