به گزارش ایرنا عبدالعظیم رضایی پنجشنبه شب در جمع فعالان اقتصادی شهرستان ملایر و هیات رئیسه اتاق بازرگانی استان همدان، افزود: با اضافه شدن یک معاونت جدید در فرمانداری ویژه ملایر، اقدامات مربوط به توسعه و پیشبرد مسایل اقتصادی این شهرستان با سرعت، دقت و قدرت بیشتری دنبال می شود.
وی با بیان اینکه مشکلات مطرح شده از سوی فعالان اقتصادی شهرستان با تداوم در دوران های مختلف، امروز به دردی مزمن تبدیل شده است، اظهار کرد: شروع دولت یازدهم مقارن با حجمی انبوه از مسایل و مشکلات در حوزه های مختلف بویژه اقتصادی بود که شماری از این مشکلات با تلاش دولتمردان رفع شد.
رضایی تورم شدید، رشد منفی اقتصادی، تحریم های ظالمانه، رکود، کاهش شدید صادرات، واردات بی رویه و نوسانات نرخ ارز را از جمله مشکلات در آغاز به کار دولت یازدهم برشمرد و بیان کرد: در چهار سال نخست دولت تدبیر و امید بسیاری از مشکلات مردم و فعالان اقتصادی رفع و بستر برای فعالیت اقتصادی مهیا شد.
وی خاطرنشان کرد: در حقیقت آنچه در حوزه اقتصاد طی چهار سال دولت یازدهم محقق شد، یک حماسه ماندگار در بسیاری از حوزه ها بود و فضای تنفس و فعالیت برای فعالان اقتصادی هموارتر شد.
فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه هنوز مشکلاتی در بخش ها و حوزه های مختلف وجود دارد که باید پیگیری و رفع شود، افزود: ما نظارت دقیقی بر رفع مشکلات فعالان اقتصادی در این شهرستان داریم و هیچگونه اهمال و بی توجهی در این حوزه قابل گذشت نیست.
رضایی تغییر در سطوح مدیریتی این شهرستان را در راستای ارتقای توانمندی و رفع اشکلات موجود برشمرد و بیان کرد: امروز ایجاد تشکل ها و انجمن های تخصصی در حوزه های مختلف اقتصادی این شهرستان یک ضرورت مهم به شمار می رود.
وی ثبت ملی مبل و منبت را یکی از ثمره های مثبت راه اندازی این انجمن های تخصصی دانست و خواستار برگزاری مستمر نشست های تخصصی با فعالان اقتصادی این شهرستان به منظور پیگیری مسایل و مشکلات این حوزه از سوی اتاق بازرگانی شهرستان شد.
رضایی بر لزوم توجه به روش ها و علوم نوین تولید، بازاریابی، تبلیغات و تجارت توسط فعالان اقتصادی تاکید کرد و گفت: امروز باید شاهد یک تغییر نگاه و فرهنگ در این حوزه باشیم و برخی باید در این زمینه پیشگام باشند تا بقیه از آثار و ثمره های آن بهره مند شوند.
به گزارش ایرنا، شهرستان ملایر دارای فرمانداری ویژه است که بزودی یک معاونت جدید در حوزه برنامه ریزی به جمع دو معاونت امور عمرانی و برنامه ریزی و معاون سیاسی و امور اجتماعی اضافه می شود.
این شهرستان دارای هفت شهرک صنعتی دولتی و خصوصی است و فعالان اقتصادی زیادی در حوزه کشمش و انگور، مبل و منبت و کشاورزی دارد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی افزون بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2090
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: سعید زاررع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.