به گزارش ایرنا دکتر حمیدرضا حاجی بابایی پنجشنبه شب در نشست وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های ورزشی، اظهار کرد: برنامه ششم توسعه با توجه ویژه به ورزش بدون تردید باعث توسعه زیر ساخت ها و تقویت هیات های ورزشی خواهد شد.
حاجی بابایی بیان کرد: هم اکنون زیر ساخت های خوبی در ورزش کشور ایجاد شده و در سخت افزاری مشکلی نداریم و بهتر است وزیر ورزش و جوانان و همکاران وی به سمت و سوی پیشرفت نرم افزاری و حمایت از هیات های ورزشی پیش بروند.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های بالقوه ورزش همدان گفت: همدان با ظرفیت هایی که در زیر ساخت ها و آب و هوای مطلوبی که دارد باید به شهر ورزشی در کشور تبدیل شود و در نظر داریم تا میزبانی رشته های گوناگون ورزشی را به همدان انتقال دهیم.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم ورزش امروز برای تفریح نیست بلکه ورزش یک علم است و اگر می خواهیم در سطح بین المللی حضور پیدا کنیم باید در زمینه فوتبال، والیبال و رشته های گوناگون بین المللی باشیم.
وی با انتقاد از اینکه مسئولان استانی و هیات های ورزشی نتوانسته اند از ظرفیت مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی استفاده کنند، گفت: این طرح ابتدا قرار بود به دهکده المپیک و محل اردوهای تیم های ملی تبدیل شود اما این مجموعه را کمتر فدراسیونی در کشور شناخته و از وزیر ورزش و جوانان تشکر می کنم که با تشکیل نشست امروز این مجموعه را به بهترین نحو به فدراسیون های ورزشی معرفی کردند.
2087/7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.