محمدرضا مظلومی روز پنجشنبه در حاشیه نشست وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون ها در همدان، به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همواره با بودجه محدود مواجه بوده ایم و امکانات ما نیز کافی نیست و امیدواریم با مصوبه اختصاص 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده به ورزش در برنامه ششم توسعه شرایط مطلوب مهیا شود.
وی اضافه کرد: با این درصد اختصاصی که همچنان منتظر مشخص شدن سهم نابینایان از آن هستیم، امیدواریم در حوزه زیرساخت ها در سطح استان ها بتوانیم ساز و کار مناسبی را ایجاد کنیم.
مظلومی بیان کرد: این مصوبه چراغ راه ورزش نابینایان و کم بینایان در کسب موفقیت های روزافزون در ورزش به ویژه قهرمانی خواهد بود.
رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور در ادامه گفت: هم اینک مشکل خاصی نداریم و تیم ها و ورزشکاران ملی پوش ما در حال آماده سازی برای حضور در رویدادهای بین المللی در رشته های مختلف هستند.
وی افزود: در حال حاضر در رشته های گلبال، فوتبال 5 نفره، پرس سینه، شنا، شطرنج، دوچرخه سواری دو نفره و جودو، فوتبال ب 3 و ب 2فعالیت داریم و رویکرد ما حضوری موفق و پرمدال در عرصه های مهم بین المللی است.
وی آمار ورزشکاران نابینا و کم بینای کشور را نامشخص دانست و گفت: به دلیل محدودیت در ساماندهی ورزشکاران نتوانسته این آمار دقیقی داشته باشیم اما سال گذشته سه هزار ورزشکار را در رقابت های قهرمانی کشور داشتیم.
مظلومی با تمجید از عملکرد هیات نابینایان و کم بینایان همدان گفت: همدان در سطوح ملی و بین المللی یکی از ارکان اصلی موفقیت فدراسیون در رشته های مختلف بوده و عملکرد این هیات قابل تقدیر است.
وی افزود: انتظار داریم دستگاه ورزش استان و سایر مسئولان همدان از این هیات حمایت لازم را داشته باشند چرا که شایسته هرگونه حمایت هستند.
2087/7520
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.