به گزارش ایرنا، مهدی تاج روز پنجشنبه در جمع اعضای هیات فوتبال همدان اظهار کرد: بودجه فدراسیون ایران در مقایسه با کشورهایی نظیر ژاپن و قطر قابل قیاس نیست اما توانسته ایم با این شرایط بهترین نتایج را کسب کنیم.
وی اضافه کرد: ایران سرشار از استعدادهای پرشمار در فوتبال است که نیاز به توجه بیشتر دارند و این هدف تنها از عهده فدراسیون فوتبال بر نخواهد آمد.
وی بیان کرد: همواره رونق فوتبال زمین خاکی را توصیه می کنم و انتظار دارم شهرداری ها در این حوزه حمایت های زیربنایی را داشته باشند.
تاج افزود: خوشحالیم که در هر پنج رده تیم ملی موفق عمل کرده ایم و این وضعیت مسئولیت ما را سنگین تر می کند.
وی با اشاره به اجرای دوباره طرح ویژن فوتبال در ایران گفت: این طرح بنا به دلایلی از سوی AFC تعطیل شد اما قصد داریم از هفته آینده در سراسر کشور این طرح را با قدرت بیشتری اجرایی کنیم.
وی افزود: این طرح در رشد و اعتلای رده های پایه فوتبال ایران بسیار مثمرثمر بوده و در دور جدید با جدیت این برنامه را در سطح استان های کشور اجرا خواهیم کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه با اشاره به معضلات اجتماعی موجود اظهار کرد: توسعه فوتبال می تواند راهکاری مناسب برای کاهش آسیب های اجتماعی باشد.
وی افزود: مسئولان اجرایی کشور در آینده متوجه این مهم خواهند شد که ورزش موثرترین راه برای کاهش آسیب های اجتماعی است.
وی با تمجید از عملکرد هیات فوتبال همدان یادآور شد: هیات فوتبال همدان در دوره جدید رشد و موفقیت های بسیار خوبی داشته است و امیدوارم با برخورداری از یک تیم در لیگ برتر، شاهد پیشرفت بیشتر این استان باشیم.
مهدی تاج همراه با وزیر ورزش و جوانان در سفری یک روزه به همدان آمده است.
2087/7520
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.