حسن لطفی روز پنجشنبه در شورای اداری استان همدان بیان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی نهایت دشمنی را با جامعه بشری می کنند و سعی به انزوا کشاندن ایران دارند که با وحدت و همدلی و تبعیت از رهبری این دسیسه ها بی اثر شده است.
وی یادآور شد: جامعه بشری دشمنان زیادی که نمونه آنها جهل و نادانی، ظلم و بی عدالتی، حوادث غیرطبیعی و طبیعی و بی عدالتی است را دارد و در مقابل تعلیم و تربیت، اخلاق و عمل به تعهد و پیمان از دوستان جامعه بشریت است.
نماینده رزن در خانه ملت ادامه داد: در حوزه تعلیم و تربیت رکن دوم آن یعنی توجه و تقویت حوزه تربیت بدنی باعث پویایی، خودباوری، نشاط و خودباوری در بشر شده است.
لطفی با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان توجه بیشتری به شهرستانها داشته باشند گفت: در همدان باشگاه های بلااستفاده زیادی وجود دارد و این در حالی است که شهرستانها یک صدم، این امکانات ورزشی را ندارند.
نماینده شهرستان نهاوند در خانه ملت نیز گفت: ورزش مهمترین شاخصه ای است که می تواند در توسعه کشور و در عرصه بین المللی اثر گذار باشد.
حسن بهرام نیا افزود: با انتخاب خوب نمایندگان استان همدان در خانه ملت ، لباس خدمت در حوزه ورزش و جوانان به جناب سلطانی فر محول شد که سابقه خوبی در ورزش و افق خوبی را پیش رو دارد.
وی با بیان اینکه استان همدان ظرفیت بالقوه در ورزش دارد اضافه کرد: هر یک از شهرستان های این استان دارای یک ظرفیت در حوزه ملی و بین المللی است.
وی با بیان اینکه نهاوند طرفیت خوبی در حوزه کشتی در مقیاس ملی و جهانی دارد بیان کرد: ورزش کشتی این شهرستان هم اینک به جایگاهی تنزل یافته که به سختی در جایگاه ملی مدال کسب می کند.
نماینده نهاوند در خانه ملت بیان کرد: علت تنزل جایگاه نهاوند در ورزش کشتی با توجه به جایگاهی که در گذشته داشته است باید توسط کارشناسان آسیب شناسی شود.
بهرام نیا ادامه داد: بزرگترین پایگاه المپیک غرب کشور در نهاوند به صورت اصولی و استاندارد طراحی و احداث شده است ولی برای این طرح ردیف ملی پیش بینی نشده است.
نماینده نهاوند در خانه ملت تاکید کرد: تاکنون از این ظرفیت بالقوه یک درصد هم استفاده نشده با این وجود دستور وزیر ورزش و جوانان موجب واگذاری این طرح به طراح و عامل ایجاد آن به مدت 10 سال شد.
بهرام نیا اظهار کرد: این طرح هم اینک یک کارکرد ملی دارد ولی انتظار می رود از این پایگاه در مقیاس جهانی استفاده شود.
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به منظور شرکت در شورای اداری استان همدان و حضور در نشست ماهانه روسای فدراسیون ها روز پنجشنبه وارد همدان شد.
در این سفر معاونان وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های ورزشی نیز حضور دارند.
نشست ماهانه وزیر و معاونان با روسای فدراسیون ها عصر امروز پنجشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.
در این سفر یک روزه علاوه بر نشست روسای فدراسیون های ورزشی، مسعود سلطانی فر در نشست شورای اداری استان همدان نیز به عنوان نماینده عالی دولت شرکت خواهد کرد و همچنین با جوانان و نمایندگان سمن های جوان استان همدان دیدار خواهد داشت.
بازدید از مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج و افتتاح سالن چند منظوره روستای سنگستان از دیگر برنامه های سفر دکتر سلطانی فر به همدان است.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری ** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.