عبدالمجید باقری نیا روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روز گذشته از روی سکو نظاره گر بازی شاگردانم بودم و آنچه که در نخستین حضورم در این تیم رویت شد، مشکل در خط حمله استبود.
وی اضافه کرد: پاس از لحاظ گلزنی با ضعف روبه رو است و با وجود اینکه موقعیت های پرشماری را در بازی دیروز مقابل کیمیا فرایند قم داشتیم، به راحتی موقعیت ها از دست رفت.
باقری نیا بیان کرد: بازیکنان به خصوص در خط حمله و موقعیت های ایجاد شده، اشتباهات متعددی داشتند که نیاز به برطرف شدن این وضعیت داریم.
وی با بیان اینکه این ضعف تیم پاس قابل حل است و به هیچ وجه جای نگرانی نیست، افزود: باید در دور جدید تمرین ها به وضعیت مهاجمان تیم برسیم و به مشکل گلزنی رسیدگی کنیم و این وضعیت قابل رفع است.
سرمربی پاس همدان پیرامون نحوه پذیرش این مسئولیت، یادآوری کرد: قبل از بستن قراردادم از محمدتقی رحیمی مدیرعامل باشگاه پاس خواستم تا تمرین و بازیکنان تیم را ببینم و سپس قرارداد ببندم.
وی افزود: اگر از موفقیتم در پاس مطمئن نبودم و ظرفیت فنی و مدیریتی این تیم را بالا نمی دیدم، هرگز به این تیم نمی آمدم.
وی خاطرنشان کرد: دور جدید تمرین تیم را از روز گذشته (چهارشنبه) آغاز کرده ایم و می کوشیم تا در بازی هفته آینده برابر خوشه طلایی ساوه، به سه امتیاز ارزشمند دست یابیم.
تیم پاس هم اینک در رتبه ششم جدول رده بندی گروه سه لیگ دسته 2 فوتبال کشور قرار دارد.
پاسی ها سه شنبه هفته آینده در ورزشگاه شهدای قدس میزبان خوشه طلایی ساوه هستند.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.