رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان چهارشنبه در آئین گشایش این سالن ورزشی، اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت متولیان اصلی سلامت در جامعه هستند باید نسبت به موضوع سلامت افراد به ویژه کارکنان خود توجه بیشتری داشته باشند.
دکتر سید حبیب‌اله موسوی‌بهار با بیان اینکه بر این اساس سالن بدنسازی سلامت در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی همدان راه‌اندازی شد؛ گفت: این سالن ورزشی در 250 متر مربع راه‌اندازی شده‌ است.
وی اضافه کرد: مکان سابق سلف سرویس و آشپزخانه بیمارستان مباشر که پس از تغییر کاربری بیمارستان متروک مانده بود در کمیته ورزشی مورد بررسی قرار گرفت و با موافقت معاونت اجتماعی مورد بهره ‌برداری در موضوع سالن بدنسازی قرار گرفت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: در اقدامات اولیه حدود 2 میلیارد ریال برای طراحی داخلی سالن، تامین کف پوش، سازه‌ها و تهیه رختکن هزینه شد.
دکتر رشید حیدری‌مقدم قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با تشریح تجهیزات خریداری شده و اقدامات صورت گرفته برای راه اندازی این سالن ورزشی گفت: 3 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات و امکانات داخلی این سالن ورزشی هزینه شد که تلاش کردیم در این راستا از بهترین امکانات و تجهیزات ورزشی بهره‌مند شویم.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در این مراسم گفت: بیش از 6 هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی همدان حضور دارند و بیش از 12 هزار نفر کارمند در بخش‌های مختلف این مجموعه مشغول کار هستند و با افزایش دانشکده‌ها و بخش‌های بهداشتی درمانی، گسترش زیرساخت‌های ورزشی دانشگاه اجتناب‌ناپذیر است.
علی ثقفی افزود: این سالن تنها برای استفاده کارکنان دانشگاه دیده شده و برای دانشجویان دانشگاه، امکانات و سال‌های ورزشی در مجموعه خوابگاه‌ها تامین شده‌ است.
وی از بهره برداری باشگاه فوتبال رومیزی طی روزهای آتی خبر داد و افزود: عملیات ساخت سالن تنیس روی میز هم در همین هفته کلنگ‌زنی خواهد شد که با توجه به اختصاص اعتبارات و برنامه ‌ریزی لازم در 3 تا 4 ماه آینده به بهره ‌برداری خواهد رسید.
سالن ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی همدان به صورت اختصاصی برای این قشر کارمند راه اندازی شده است.
این دانشگاه دارای 12 هزار کارمند در بخش های مختلف است.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.