به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در این آیین گفت: همدان از استان های فرهنگی کشور بوده و برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در این شهر بیش از گذشته نام همدان را در جهان درخشان کرده است.
فاضل عبادی با بیان اینکه تمام کودکان ایران و جهان باید زندگی شاد و آرام داشته باشند افزود: جایگاه همدان در فرهنگ و هنر کشور پر اهمیت است و در این سال‌ها نیز نام همدان با تئاتر کودک و نوجوان عجین شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز گفت: این برنامه آغازی برای برگزاری جشنواره ای باشکوه خواهد بود که حضور کودکان و نوجوانان زینت بخش آن شده است.
مصطفی خزاعی افزود: زبان هنر، زبانی است که انسان می تواند همه داشته های خود را با آن به اشتراک بگذارد و برگزاری هر برنامه هنری می تواند زمینه ای برای تبادل فرهنگ ها باشد.
وی عنوان کرد: جشنواره بین المللی کودک و نوجوان می تواند رشد فکری و فرهنگی به همراه داشته باشد.
دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز گفت: این جشنواره متعلق به کودکان این مرز و بوم است و این جشنواره به همت همدان برگزار می شود و تنها جشنواره تخصصی در این زمینه است.
مریم کاظمی خطاب به دانش آموزان دبستان برزین گفت: به حضور همه شما افتخار می‌کنم و امیدوارم همه شما را در سالن های برگزاری جشنواره ببینم.
بیست و چهارمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان آذرماه سال جاری در همدان برگزار می شود.
7523/2087
خبرنگار: مرضیه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.