به گزارش ایرنا، 2 بانوی قایقران همدان در رقابت های روئینگ قهرمانی جوانان آسیا که شنبه گذشته به میزبانی کشور سنگاپور برگزار شد، موفق به کسب مدال برنز شدند.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان در آئین استقبال از این 2 ملی پوش قایقران، گفت: ورزش قایقرانی یکی از رشته های پرمدال در جهان محسوب می شود و تمام سعی ما کمک به رشد و توسعه این رشته ورزشی در همدان است.
علی ضمیری کامل افزود: همدان از استعدادهای بسیار زیادی در رشته های قایقرانی برخوردار است و مربیان سازنده این استان با شناسایی نخبه های این ورزش که شرایط جسمانی ایده آل برای این رشته را دارند، توانسته اند در کوتاه ترین مدت، این قایقرانان را از سطح مبتدی به رده حرفه ای ارتقا بدهند.
وی اضافه کرد: هم اکنون در اغلب رشته های قایقرانی در سطح ملی و بین المللی صاحب مدال های رنگارنگ هستیم و این مهم نشان از توانمندی و ظرفیت بالقوه همدان در پرورش استعدادها دارد.
وی بیان کرد: این افتخارات در حالی حاصل می شود که استان همدان محروم از دریا و دریاچه است و با این حال توانسته ایم با کمترین امکانات، بهترین نتایج را کسب کنیم.
ضمیری کامل با تاکید بر توجه ویژه دستگاه ورزش به رشته های مدال آور، گفت: هدفگذاری ما حضوری پرشمار و موفق در بازی های آسیایی و المپیک آینده است.
وی با قدردانی از اعضای هیات قایقرانی همدان، گفت: توسعه ورزش قایقرانی در مسیر حرفه ای و قهرمانی از سیاست های اصلی ورزش استان است که با کمک مجموعه هیات و مربیان توانمند به نتیجه می رسد.
دبیر هیات قایقرانی همدان نیز در این باره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: کیمیا زارعی و فاطمه صفری به همراه کامران کرمی سه قایقران همدانی اعزامی به رقابت های آسیایی بودند.
مهدی صمدی اظهار کرد: رقابت های روئینگ قهرمانی جوانان آسیا شنبه گذشته در سنگاپور برگزار شد و تیم روئینگ چهار نفره بانوان کشورمان موفق به کسب مدال برنز شدند.
وی خاطرنشان کرد: در ترکیب این تیم فاطمه صفری و کیمیا زارعی از همدان حضور داشتند که حایز 2 نشان برنز شدند.
همدان دارای 120 قایقران در سطح حرفه ای است.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.