مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان روز سه شنبه در این آیین گفت: ماهیت انقلاب اسلامی ضدیت با ظلم و استکبار و برگرفته از پیام عاشورا است و تا زمانی که انقلاب اسلامی بر ماهیت واقعی قرار دارد، توطئه ها و تهدیدهای دشمنان نیز ادامه خواهد داشت.
مصطفی خزاعی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره بر ماهیت استکبار ستیزی خود و یاری مظلومان پافشاری می کند گفت: در دنیایی که مبنای آن بر ظلم و سلطه گری است ملت هایی می توانند دوام بیاورند که صاحب قدرت باشند و ایران اسلامی نیز باید قدرتمند باشد تا دشمنان از ما بترسند.
وی بیان کرد: فرهنگ استکبار ستیزی باید بر روح و جان ملت ایران استوار باقی بماند و در این راه نیازمند پایبندی به فرهنگ ایثار و شهادت، جهاد و مبارزه و صبر و استقامت هستیم و بهترین الگو در این میدان شهدا هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با تاکید بر اینکه برگزاری یادواره ها برای بیداری و بصیرت مردم است اظهار کرد: با بیان خاطرات شهدا و مرور وصیت نامه ها و برگزاری این گونه یادواره ها می توان روحیه ایثارگری را در جامعه زنده نگه داشت.
استان همدان 14 شهید مدافع حرم و 17 شهید فرهنگی ورزشکار تقدیم کرده است.
هفته دفاع مقدس از روز 31 شهریور ماه آغاز و تا هفتم مهرماه ادامه دارد و در این هفته 200 عنوان برنامه مختلف فرهنگی و هنری در این استان اجرا می شود.
1181/2087
خبرنگار:الهام تدین**انتشار دهنده:زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.