به گزارش ایرنا سردار بخشعلی کامرانی صالح عصر پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی ملایر افزود: باید از همه ظرفیت ها برای ایجاد امنیت بیشتر استفاده کنیم و با تعامل و همکاری بهتر با مردم شاهد کم شدن جرائم در سطح جامعه باشیم.
وی با بیان اینکه پلیس جامعه محور شعار ما است، بیان کرد: امروز فضای مجازی به صورت گسترده در اختیار همه است که باید با سرمایه گذاری در این حوزه از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری کنیم.
سردار کامرانی صالح با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه کشور و مردم ما افزود: 85 درصد جرائم در حوزه فضای مجازی توسط پلیس فتا کشف و شناسایی شده که نیاز به ارایه آگاهی و آموزش بیشتر به شهروندان است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما برگرفته از نهضت عاشورا است و خوی استکبار ستیزی، روحیه شهادت طلبی و جهاد همواره در وجود ملت ایران نهفته است.
امام جمعه ملایر نیز نشاط و امنیت اجتماعی را مرهون خدمات نیروی انتظامی دانست و گفت: سعادت، عزت و اقتدار امروز ایران برگرفته از خون مطهر شهدا با تاسی از نهضت و قیام عاشورای حسینی است.
حجت الاسلام محمدباقر برقراری با بیان اینکه ماه محرم فرصت مغتنمی برای بیان ارزش ها و تبیین زندگی اسلامی است، اظهار کرد: در آیین های عزاداری محرم باید علاوه بر جلوگیری از بدعت های جدید، امنیت کامل نیز در این مراسم ها برقرار شود.
وی همچنین به اجرای طرح کرامت در راستای مبارزه با مواد مخدر در ملایر افزود: چنانچه ورودی و خروجی های شهر کنترل جدی شود، طرح کرامت با همراهی مردم به خوبی در این شهرستان اجرا خواهد شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر نیز خدمت در ناجا را خدمتی بزرگ دانست و بیان کرد: امروز برقراری نظم و امنیت یکی از بزرگترین حوزه های خدمت است که همه باید در این زمینه همکاری و مشارکت لازم را داشته باشیم.
عبدالعظیم رضایی با تقدیر از زحمات و تلاش های سرهنگ ترک نیا افزود: در سه سال گذشته موفقیت های زیادی در زمینه با کاهش جرائم در حوزه های مختلف در این شهرستان مواجه بوده ایم.
وی ادامه داد: همدان یکی از استان های امن کشور است که ملایر در این راستا در شاخص های مختلف رتبه برتر را در کاهش جرائم در سطح استان همدان دارد.
رضایی با اشاره به گستردگی خدمات در نیروی انتظامی گفت: با توجه به توانمندی های ملایر در حوزه های مختلف به ویژه فرهنگی، باید از همه این ظرفیت ها برای ارتقای بیشتر جایگاه این شهرستان بهره بگیریم.
فرمانده جدید انتظامی ملایر نیز ایجاد امنیت اجتماعی، فردی، فرهنگی و اخلاقی را از وظایف ناجا برشمرد و اظهار کرد: نظم و قانون اساس کار نیروی انتظامی است که باید بیش از گذشته با مردم تعامل و همکاری داشته باشیم.
سرهنگ داود علی بخشی گفت: نیاز است با دادن آموزش های لازم و اطلاع رسانی از نظرهای مردم در راستای ایجاد امنیت و نظم در سطح شهرستان بیشتر استفاده کنیم.
در این آیین از خدمات و تلاش های سرهنگ شعبان ترک نیا تقدیر و سرهنگ داود علی بخشی به عنوان فرمانده انتظامی ملایر معرفی شد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی** انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.