محمدابراهیم الهی تبار روز سه شنبه در کارگروه تخصصی اموراجتماعی و فرهنگی استان همدان بیان کرد: مهمترین رویکرد دولت، اجتماعی کردن فعالیت ها از طریق مشارکت دادن مردم در کارها و استفاده از توان و ظرفیت مردمی است چون این اقدام تنها راه برون رفت از معضلات اجتماعی است
وی بیان کرد: طرح سلامت اجتماعی مورد اقبال مسئولان کشوری از جمله رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته است که امید می رود با همکاری همه جانبه مدیران دستگاه های اجرایی این طرح به خوبی به ثمر بنشیند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان متولی اجرای طرح سلامت اجتماعی نقش دستگاه ها در این زمینه را مشخص کند.
الهی تبار افزود: با توجه به مسجد محور شدن فعالیت اجتماعی، می طلبد شورای اجتماعی به تقویت و حمایت از برنامه های سازمان تبلیغات در مناطق مشخص شده اهتمام ورزد.
وی درباره شهید آیت الله مدنی نیز اظهار کرد: این شهید والامقام در قبل و بعد از انقلاب در مبارزه با استبداد و جریان های معاند و منافقان نقش مهمی داشت.
وی با ذکر اینکه محل سکونت این شهید بازسازی و به خوبی احیا شد بیان کرد: برنامه ریزی مناسبی برای حضور مسئولان در خانه این شخصیت و یاداوری یاد و نام این شهید والامقام صورت پذیرد.
معاون استاندار همدان گفت: با توجه به در پیش بودن ماه های محرم و صفر باید از ظرفیت برای مطرح کردن مسائل و آسیب های اجتماعی بهره گرفت.
الهی تبار اضافه کرد: باید با تولید یکسری محتواهای مناسب و در اختیار روحانیون قرار دادن این محتواها بتوان اینگونه مسائل را از تریبون مساجد به گوش مردم رساند.
وی تاکید کرد: البته تنها نباید به بیان معضلات و مشکلات اجتماعی پرداخت بلکه توفیق های و برنامه های صورت گرفته نیز بیان شود.
وی گفت: برخی بدعت ها در نقاطی از استان وجود دارد که باید کار ویژه ای برای رفع آنها صورت گیرد.
طرح سلامت اجتماعی سال 95 با ابتکار عمل و خلاقیت متولیان در این استان طراحی و اجرای آن از ماه رمضان همان سال آغاز شد.
7526/1181
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.