محمد ناصر نیکبخت عصر پنجشنبه در شورای اداری استان همدان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: به تازگی دیده شده که برخی از رسانه‌ها در بیان خدمات دولت اشتباه کرده و تعداد اندکی از روزنامه‌ها نوشتند که دولت در این چهار سال چه کار کرده است؟
وی با بیان اینکه خدمات دولت یازدهم در چهار سال گذشته ارزشمند و کم ‌سابقه بوده است افزود: من این مطالب و ادعاها را عناد و دشمنی نمی دانم بلکه معتقدم این مطالب ناشی از کم اطلاعی آنها بوده و یا شاید اطلاع ‌رسانی مسئولان کافی نبوده است .
وی اظهار کرد: نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی حمایت‌های خوبی از روند توسعه استان همدان داشته اند.
استاندار همدان با اشاره به بهره برداری از 153 طرح بهداشتی و درمانی در استان همزمان با سفر وزیر بهداشت به همدان گفت: از طرح تحول نظام سلامت 10 هزار میلیارد ریال اعتبار نصیب استان همدان برای صرف مسائل هتلینگ، تجهیزات و غیره شد که این امر بسیار ارزشمند است .
استاندار همدان با اشاره به اینکه بعد از توافق برجام، تمام ریل‌گذاری خط آهن همدان تا داخل استان مرکزی انجام شد بیان کرد: 30 کیلومتر از پایان آزاد راه همدان- تهران نیز در دولت تدبیر و امید بهره برداری شد.
وی با بیان اینکه برای راه‌آهن همدان ایستگاهی در داخل شهر در نظر گرفته شده و طراحی و اجرای آن را وزیر راه به مسابقه گذاشته است تصریح کرد: باید در شان همدان کار کرد و دولت می‌خواهد این کار را انجام دهد و برای آن برنامه دارد.
نیکبخت افزود: یک نیروگاه خورشیدی هفت مگاواتی نیز در استان همدان آماده افتتاح است که با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید.
استاندار همدان با اشاره به فعالیت ستاد تسهیل استان همدان گفت: در استان همدان به وضعیت یک‌هزار واحد تولیدی رسیدگی شد به طوری که با شروع دولت تدبیر و امید 400 واحد تعطیل شده بود و 600 واحد با ظرفیت کمتر از 30 درصد کار می‌کرد اما هم اکنون واحدهای نیمه‌تعطیل با ظرفیت بالای 50 درصد فعال هستند و واحد‌های تعطیل به کار برگشته‌ اند.
نیکبخت با بیان اینکه سال 94 در استان همدان 540 میلیارد ریال برای ازدواج تسهیلات پرداخت شد، بیان کرد: سال گذشته 2 هزار و 660 میلیارد ریال و در پنج ماه نخست سال جاری یک هزار و 670 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در استان پرداخت شد.
گفتنی است؛ در سفر یک روزه سید حسن قاضی زاده هاشمی 153 طرح بهداشتی و درمانی در استان همدان به بهره برداری رسید.
1181/7523
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.