به گزارش ایرنا، رئیس مرکز آموزشی درمانی فرشچیان همدان در این آیین گفت: دستگاه CT آنژیوگرافی زیمنس 128 اسلایس مرکز آموزشی درمانی قلب و عروق فرشچیان با اعتباری حدود 80 میلیارد ریال خریداری شده است.
حسن جلالوند با بیان اینکه این دستگاه آماده پذیرش تمام بیماران برای انجام آنژیوگرافی عروق کرونر است ادامه داد: بیمارستان فوق تخصص قلب فرشچیان شهریور سال 1394 احداث شده است و هر ماه به طور میانگین حدود 80 تا 90 عمل قلب در این بیمارستان انجام می شود.
وی اضافه کرد: راه‌اندازی دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی قلب و عروق بیمارستان قلب فرشچیان همدان به متخصصان قلب و عروق شاغل در استان و استانهای همجوار برای ارجاع بیماران اطلاع رسانی شده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با استقبال مقام های استانی به منظور بهره برداری از 153 طرح بهداشتی و درمانی صبح پنجشنبه وارد همدان شد.
به گزارش ایرنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی به عنوان نماینده دولت در بدو ورود به شهرستان نهاوند بیمارستان 184 تختخوابی آیت الله قدوسی و پد فرود بالگرد این بیمارستان را راه اندازی کرد.
وی در ادامه سفر یک روزه خود با حضور در شهرستان اسدآباد مرحله دوم بیمارستان قائم شهرستان اسدآباد را بهره برداری کرد.
بهره برداری از مرکز سوانح سوختگی بیمارستان بعثت شهر همدان و تجهیز پایگاه های های بهداشتی همدان از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت به استان همدان است.
همچنین نخستین مرکز طب سنتی منطقه غرب کشور در همدان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره برداری و عملیات اجرایی ساخت کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی آغاز می شود.
وزیر بهداشت عصر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان همدان شرکت می کند و پس از آن در نشست خبری با اصحاب رسانه پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.
7523/2087
خبرنگار: مرضه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.