به گزارش ایرنا فریدون یوسف شاهی روز پنجشنبه در آیین آغازین رقابت های گلف قهرمانی بانوان کشور در همدان اظهار کرد: هدفگذاری فدراسیون برای توسعه ورزش گلف بر مبنای آموزش، شناسایی و پرورش استعداد ها و نیز اردوهای متمرکز برنامه ریزی شده است.
وی اضافه کرد: فدراسیون علاوه بر برنامه ریزی در این راستا، افزایش فعالیت استان ها و گسترش گلف در سطح تمامی شهرستان ها را مورد تاکید و اجرا قرار داده است.
وی با اشاره به اینکه میزبانی همدان به لحاظ توسعه کمی و کیفی به مراتب بهتر از سال گذشته است، گفت: مینی گلف یکی از پایه های اصلی ورزش گلف است و امسال شاهد بالا بودن سطح مسابقات هستیم.
وی اضافه کرد: هدف ما از برگزاری این رقابت ها شناسایی و پرورش استعدادها در دو بخش بانوان و آقایان است.
وی خاطرنشان کرد: سال 96 سال بسیار پربار و پرترافیک برای گلف کشور بوده و توانستیم امسال چندین مسابقه کشوری را برگزر کنیم و در نیمه دوم سال تیم های بانوان و آقایان نیز به رقابت های بین المللی تایوان اعزام می شوند تا آماده بازی های آسیایی مالزی شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این مراسم گفت: همدان ظرفیت های خوبی در میزبانی مسابقات ورزشی دارد و سال گذشته بیش از 155 مسابقات کشوری در استان همدان برگزار شد.
رسول منعم افزود: از ابتدای امسال تاکنون نیز 46 رویداد مهم ملی و بین المللی را میزبانی کردیم تا سهم قابل توجه در مشارکت برگزاری رقابت های ورزشی در سطح کشور داشته باشیم.
وی بیان کرد: میزبانی های ورزشی در همدان با حمایت های همه جانبه مسئولان اجرایی استان به ثمر نشسته که نشان می دهد مسئولان همدان با چشم باز و علاقه وافر نسبت به اخذ میزبانی ها اقدام می کنند.
همدان از امروز میزبان یکصد گلف باز برتر کشور است.
1181/7520
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.