مسعود کرمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه توانمندسازی نیازمندان و خانواده های زیر پوشش این نهاد از اهداف اصلی کمیته امداد است افزود: بخش زیادی از این تسهیلات به مددجویان شهرستان های تویسرکان، نهاوند و ملایر پرداخت شد.
وی با بیان اینکه این میزان تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون به 586 مددجوی کمیته امداد استان همدان پرداخت شده است ادامه داد: تسهیلات اشتغال در بخش های مختلف از جمله طرح های تولیدی و خدماتی به مددجویان داده شده است.
مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت همدان گفت: در سال جاری تلاش می شود با بهره گیری از ظرفیت خیران و نیکوکاران و با تقویت بنیه مالی صندوق به تعداد بیشتری از متقاضیان وام پرداخت شود.
کرمی با اشاره به پرداخت 32 میلیارد و 379 میلیون ریال وام کارگشایی به یک هزار و 827 مددجو در سال جاری گفت: سرفصل پرداخت این تسهیلات در بخش های مختلف مانند کمک هزینه خدمات ازدواج، کمک هزینه تامین جهیزیه، خدمات درمانی و بهداشتی، تامین مسکن نیازمندان، فرهنگی و آموزشی، تامین وسایل ضروری زندگی و سایر نیازهای مددجویان بوده است.
وی اظهار کرد: با ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری با شعار 'خوب باشیم' می توانیم در راستای خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان گام های موثری برداریم.
کرمی تاکید کرد: مردم خیر همدان می توانند با سپرده گذاری در این صندوق زمینه توانمند سازی محرومان را فراهم کنند.
صندوق امداد ولایت استان همدان در مردادماه سال 95 زیر نظر کمیته امداد امام خمینی(ره) در همدان آغاز به کار کرد.
مددجویان و نیازمندان متقاضی وام های ضروری می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها و یا صندوق قرض الحسنه امداد ولایت درخواست وام خود را به این نهاد ارائه کنند.
کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان 48 هزار و 50 خانوار در قالب 90 هزار و 595 نفر را به طور مستقیم زیر پوشش قرار داده است و به 13 هزار و 862 نفر خدمات موردی ارائه می کند.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
1181/2087
خبرنگار:الهام تدین**انتشاردهنده:زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.