سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: در سانحه نخست که در جاده نهاوند به فیروزان رخ داد یک دستگاه خودروی سواری پژو همزمان با چهار خودرو برخورد کرد.

وی اظهار داشت: راننده غیر بومی پژو اقدام به تجاوز به چپ و سبقت غیرمجاز کرده بود که با خودروهای عبوری از مسیر مقابل مواجه شد.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: هر چند خودروهای عبوری جاده را برای ادامه مسیر این خودرو باز نگهداشتند ولی به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه، خودرو پژو با چهار وسیله دیگر برخورد کرد.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: در این سانحه سرنشین جلو خودروی پژو جان خود را از دست داد و یکی دیگر از سرنشینان مجروح شد.

سرهنگ عزیزی در خصوص سانحه دوم نیز گفت: همچنین بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی تاکسی بین شهری با لودر در کیلومتر پنج جاده ملایر - همدان یک تن جان باخت.

وی توضیح داد: خودروی لودر در حال پیمودن عرض جاده بود که تاکسی عبوری با سرعت بالا و با بوق های پی دی پی از راننده لودر خواست راه را برای ادامه مسیر وی باز کند.

رئیس پلیس راه همدان گفت: خودروی لودر که تا وسط جاده پیش رفته بود مجدد دنده عقب گرفتولی راننده تاکسی به علت عجله و سراسیمه شدن، خودرو را به سمت قسمت عقب لودر هدایت کرد.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: درب تاکسی با لاستیک عقب لودر برخورد کرده و سرنشین عقب خودرو جان خود را از دست داد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 729415
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.