رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: 52 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح ها هزینه شده است.
محسن ترکاشوند افزود: این طرح ها شامل 27 خانه بهداشت است که برای هر طرح یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی ادامه داد: سال گذشته 330 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و ساخت بیش از 29 خانه بهداشت، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز جامع سلامت این شهرستان اختصاص یافت.
ترکاشوند بیان کرد: از این تعداد حدود 86 طرح در حال اجرا است که 27 طرح آن روز پنجشنبه با حضور معاون وزیر بهداشت در این شهرستان افتتاح می شود.
وی افزود: همچنین یک مرکز خدمات جامع سلامت روستایی همراه با دو خانه زیست در روستای ازناو با اعتباری بیش از 9 میلیارد ریال بهره برداری می شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر بهره برداری از مرکز تجمیعی دندانپزشکی سینا در شهر ملایر با 6 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار را از دیگر طرح های قابل افتتاح با حضور معاون وزیر بهداشت اشاره کرد.
ترکاشوند گفت: اعتبارات لازم برای اجرای 30 طرح بهداشتی و درمانی ملایر از محل اجرای طرح تحول نظام سلامت تامین شده که تحولی در حوزه سلامت این شهرستان ایجاد کرد.
همزمان با روزهای پایانی هفته دولت استان همدان 9 شهریور ماه به منظور افتتاح چندین طرح عمرانی، بهداشتی و درمانی میزبان وزیر بهداشت و درمان است.
همچنین با حضور معاون بهداشت وزیر بهداشت و درمان در ملایر 30 طرح بهداشتی با اعتبار 52 میلیارد ریال بهره برداری می شود.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالع بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.