محمد تقی شهبازی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تصادف ساعت 19 و 30 دقیقه عصر سه شنبه رخ داد که در اثر آن یک دستگاه کامیون بنز خاور که از طرف نهاوند به سمت فیروزان در حرکت بود با سواری پژو که در مسیر مخالف تردد می کرد به شدت برخورد کرد که مجروحان این سانحه با چند دستگاه آمبولانس هلال احمر و فوریتهای پزشکی نهاوند به بیمارستان انتقال یافتند.
وی افزود: در این سانحه امدادگران هلال احمر به همراه عوامل اورژانس در محل حضور یافته و پس از رها سازی مصدومان که حال یکی از آنها وخیم اعلام شده آنها را به بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند انتقال دادند.
شهبازی گفت: محور نهاوند به کرمانشاه یکی از راههای ارتباطی پرتراکم است که به علت قرار گرفتن در مسیر مرکز به غرب کشور با حجم بالای تردد وسایل نقلیه همراه است که همین مساله باعث بروز تصادفات جانی و مالی زیادی در طول سال است لذا به منظور امداد رسانی و کاهش تلفات ناشی از سوانح جاده ای لازم است امکانات گسترده تری در اختیار عوامل مرتبط قرار گیرد.
در شهرستان نهاوند 490 کیلومتر راه بین شهری و روستایی وجود دارد که 70 کیلومتر آن از جاده های بین شهری است.
وجود راههای دوطرفه مانند جاده نهاوند به آورزمان و نیمی از جاده نهاوند به سمت کرمانشاه باعث بالا رفتن آمار تصادف به ویژه در ایام اربعین حسینی در این محورها شده است.
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.
2087/7525 خبرنگار: وحید سیفی** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.