سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: حرکت با سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده تیبا در کنترل وسیله نقلیه موجب واژگونی این وسیله نقلیه شد.

وی اظهار داشت: این وسیله نقلیه به علت سرعت غیرمجاز از جاده خارج شده و بیش از 20 بار غلت خورده و در 300 متری از جاده اصلی متوقف شده است.

سرهنگ عزیزی گفت: در این حادثه اتاق خودرو و بیشتر وسایل داخل آن به علت واژگونی و غلتیدن از بین رفته است.

وی افزود: طبق تابلوهای نصب شده در حاشیه این جاده دوطرفه میزان سرعت خودرو در این مسیر شب شب ها 65 و روزها 75 کیلومتر در ساعت تعیین شده است که این راننده با بیش از 120 کیلومتر در ساعت رانندگی می کرده است.

رئیس پلیس راه استان همدان یادآور شد: جاده دو طرفه قهاوند یکی از محورهای غیراستاندارد و ناایمن و قدیمی استان است که تنها با ریختن آسفالت و نصب چند تابلو به محلی برای آمد و شد خودروهای تندرو تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: این محور دارای پیچ های نامناسب و غیراستاندارد، شیب و تقاطع غیراصولی است که باید از سوی سازمان های متولی رفع عیب شود.

وی گفت: آسفالت کردن راه روستایی هر چند اقدامی مبارک و کار پسندیده ای برای کسب رضایت روستانشینان است ولی رعایت نکردن استانداردها جاده موجب داغدار شدن روستانشینان هنگام استفاده از این محورها می شود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 728490
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.