احسان قنبری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه شهروندان ساکن در شهر کبودراهنگ به علت فشار اندک آب همواره با مشکل قطعی آب مواجه بودند اضافه کرد: اجرای طرح انتقال آب از روستای بابان به شهر کبودراهنگ به طول 1.2 کیلومتر اجرایی و در ششمین روز از هفته دولت بهره برداری شد تا با اجرای این طرح مشکل آب این منطقه رفع شود.
وی بیان کرد: برای اجرایی کردن این طرح 10 میلیارد ریال هزینه شده است و هم اینک حجم و دبی آب تا 2 برابر افزایش داشته است.
فرماندار کبودراهنگ گفت: 12 مدرسه کبودراهنگ به سیستم گرمایشی مجهز شدند و در ششمین روز از هفته دولت به صورت نمادین یکی از طرح ها در مدرسه استقلال شهر کبودراهنگ بهره برداری شد.
قنبری افزود: بهره برداری از مرغداری 20 هزار قطعه ای روستای قادر آباد با 10 میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای پنج نفر، بهره برداری گلخانه روستای کوریجان به چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار و اشتغال سه نفر و اتمام بهسازی روستای قاپاق تپه از دیگر طرح های افتتاحی ششمین روز هفته دولت در این شهرستان است.
شهرستان کبودراهنگ با بیش از 155هزار نفر جمعیت و سه بخش مرکزی، شیرین سو و گل تپه در منطقه شمال غربی استان همدان قرار دارد.
دوم تا هشتم شهریور(سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر) هر سال به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.