فرماندار همدان در آیین آغاز عملیات اجرایی اصلاح و ترمیم روشنایی چهار روستای مسیر امامزاده محسن همدان افزود: این طرح ها شامل آب رسانی به روستای آب هندو، بهره برداری از مسکن روستایی، آغاز عملیات اجرایی ترمیم و اصلاح شبکه برق معابر چهار روستای مسیر امامزاده محسن و آغاز عملیات اجرایی سالن سرپوشیده تنیس شهید برقعی و بهره برداری از ساختمان اداره آب و فاضلاب شهر جورقان است.
علی تعالی اضافه کرد: 126 طرح عمرانی و خدماتی با یک هزار و 630 میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت در شهرستان همدان بهره برداری می شود.
وی با بیان اینکه از این تعداد 99 طرح با اعتبار یک هزار و 250 میلیارد ریال بهره‌برداری می شود گفت: عملیات اجرایی 27 طرح با اعتبار 380 میلیارد ریال نیز آغاز می شود.
فرماندار همدان بیان کرد: شرکت برق با 23 طرح، شرکت آب و فاضلاب شهری هفت طرح، جهاد کشاورزی 12 طرح، دانشگاه علوم پزشکی 17 طرح، راه و شهرسازی 6 طرح افتتاحی در طول هفته دولت خواهند داشت.
تعالی افزود : بنیاد مسکن، تعاون روستایی و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز هر کدام سه طرح طی این هفته در سطح شهرستان همدان برای بهره برداری آماده کرده اند.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث چهار خانه بهداشت نیز آغاز می شود ادامه داد: بهره برداری از طرح احداث و مقاوم سازی 161 واحد مسکن روستایی شهرستان همدان از جمله برنامه های پیش بینی شده در ایام هفته دولت است.
مدیر امور برق منطقه یک شهرستان همدان نیز گفت: عملیات اجرایی برق روشنایی معابر چهار روستای سولان، موئیجین، توئیجین و امامزاده محسن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال آغاز شد.
ذبیح الله فاضل اضافه کرد: محور حیدره به امامزاده محسن که محور توریستی است و مصوب شده طول مسیر اجرای شبکه روشنایی داشته باشد نیازمند 10میلیارد ریال اعتبار است
بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری همدان در هفته دولت امسال 859 طرح با هشت هزار و 830 میلیارد ریال با حضور مقام های کشوری و استانی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
7523/2087
خبرنگار: مرضیه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.