به گزارش ایرنا رئیس دانشکده فنی خوارزمی ملایر روز یکشنبه در این آیین اظهار کرد: ساختمان سلف سرویس این دانشکده با حمایت های ویژه استاندار همدان با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و 500 میلیون ریال احداث و بهره برداری شد.
حمیدرضا سلیمانی افزود: سلف سرویس دانشکده خوارزمی ملایر با ظرفیت 450 تن در زمینی به مساحت 763 مترمربع احداث شد که بسیار مورد نیاز دانشجویان این مرکز آموزشی است.
وی ادامه داد: علاوه بر این ایستگاه گاز این دانشکده نیز همزمان با حضور استاندار همدان با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال افتتاح شد.
وی بیان کرد: دانشکده پسرانه خوارزمی ملایر دارای 750 دانشجو در هشت رشته کاردانی و کارشناسی است و خوابگاه این دانشکده با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.
سلیمانی در خصوص دانشکده فنی دخترانه نیز گفت: دانشکده دخترانه خوارزمی این شهرستان با 350 دانشجو در چهار رشته کاردانی در حال فعالیت است و اقدامات عمرانی خوبی در این 2 دانشکده انجام شده است.
وی اظهار کرد: در راستای توسعه فضاهای رفاهی و دانشجویی سال 88 خوابگاه دانشجویی دانشکده فنی دخترانه(کوثر) در چهار طبقه با مساحت سه هزارو 250 مترمربع و سلف سرویس دانشجویی در یک طبقه به مساحت 650 مترمربع احداث شده است.
رئیس دانشکده فنی خوارزمی ملایر بیان کرد: عملیات اجرایی خوابگاه دانشجویی دانشکده پسرانه خوارزمی نیز سال 90 در چهار طبقه با مساحت 600 مترمربع آغاز شد و در حال احداث است.
سلیمانی یادآور شد: دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای کشور با بیش از 40 سال سابقه فعالیت آموزشی از نخستین مراکز آموزش عالی کشور هستند که در تداوم مسیر تحصیلی دوره متوسطه فنی و حرفه ای، خدمات آموزشی خود را ارایه می دهد.
آموزشکده فنی خوارزمی ملایر سال 82 در محل ساختمان آموزشی موقوفه مرحوم حاج محمد کریم بنیادی تاسیس و فعالیت آموزشی خود را با جذب دانشجو در 2 رشته تحصیلی آغاز کرد.
در حال حاضر محل استقرار این دانشکده در ضلع جنوبی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر است و دانشکده فنی دخترانه نیز در کیلومتر 2 جاده ملایر به همدان در ابتدای روستای حاجی آباد واقع شده و در هر دو دانشکده یک هزارو 100 دانشجو مشغول به تحصیل است.
همزمان با هفته دولت امسال تعداد 208 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 820 میلیارد ریال در ملایر بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.