فرماندار نهاوند در این آیین گفت: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوی رفتاری در عرصه خدمت رسانی و یک تراز و معیار سنجش در خدمتگزاری به مردم بودند.
کریم حمیدوند افزود: هر چند دوره مسئولیت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه بود اما در همین زمان کم نیز توانستند با هدایت امام خمینی (ره) خدمتی مناسب و مورد رضایت امام و مردم انجام دهند و امروز ما شاهدیم که مسئولان این دولت نیز با تأسی از همین شهیدان به مردم خدمت می کنند.
وی مبارزه و خستگی ناپذیری را از ویژگیهای بارز شهید رجایی عنوان کرد و افزود: شهید رجایی در دوران زندگی خود مبارزات طولانی مدتی داشتند و شکنجه های بسیاری کشیدند که همه آنها را برای رضای خدا تحمل کردند و سرانجام در این راه به شهادت رسیدند.
رئیس شورای اداری شهرستان نهاوند گفت: نگاهی به زندگی سیاسی شهید رجایی نشان می دهد که آن بزرگوار با افراد مثبت همه گروههای سیاسی ارتباط داشت و جذب حداکثری و دفع حداقلی که نیاز امروز جامعه است را سرلوحه کارها قرار دادند.
حمیدوند در ادامه به طرحهای قابل افتتاح شهرستان در هفته دولت اشاره کرد و گفت: در هفته دولت 60 طرح عمرانی در سطح شهرستان با اعتبار 140 میلیارد ریال بهره برداری و عملیات اجرایی 6 طرح با اعتبار 10 میلیارد ریال آغاز می شود.
وی افزود: دولت تدبیر و امید برای توسعه و عمران شهرستان تلاشهای زیادی داشته و طرحهایی را به اجرا در آورده که از جمله آنها می توان به آغاز چهار بانده شدن راه ارتباطی نهاوند آورزمان و همچنین عملیات اجرایی گلخانه 25 هکتاری و دهها طرح دیگر در بخش سلامت و درمان اشاره کرد.
وی ادامه داد: بیمارستان 185 تختخوابی نهاوند و بیمارستان 160 تختخوابی شهید قدوسی نیز که تاکنون برای ساخت آن 400 میلیارد ریال و برای تجهیز کامل آن 200 میلیارد هزینه شده آماده بهره برداری است.
وی افزود: یکی از برنامه هایی که برای توسعه شهرستان اجرا می شود بازگشایی مجدد سد گرین با اعتبار سه هزار و 500 میلیارد ریال در آینده است.
دوم تا هشتم شهریور سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر با عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری همدان در هفته دولت امسال 859 طرح با هشت هزار و 830 میلیارد ریال با حضور مقام های کشوری و استانی در استان همدان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
2087/7525 خبرنگار: وحید سیفی** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.