مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان در آئین گشایش این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه تا سوم شهریورماه با حضور 55 شرکت کننده از استان‌های تهران، کرمانشاه، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، گیلان و همدان برپا است.
حسین الماسی با اشاره به حضور برخی نهادهای دولتی در این نمایشگاه افزود: سازمان‌های انتقال خون، هلال احمر، بهزیستی ، دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس نیز در فضایی بالغ بر پنج هزار متر مربع، در سالن‌های ابن سینا، الوند و هگمتانه حضور دارند.
وی با بیان اینکه اهمیت حوزه‌ سلامت و درمان سبب شده تا شرکت‌ کنندگان در این نمایشگاه با نهایت دقت و وسواس اقدام به تولید، توزیع و ارائه‌ کالاهای خود کنند افزود: شرکت ها برای حضور در نمایشگاه ها و عقب نماندن از بازار روز دنیا همواره دانش و تکنولوژی خود را ارتقا و بهبود بخشند.
وی با بیان اینکه در زمان برپایی این نمایشگاه برنامه‌های جنبی نیز برگزار می شود گفت: سمپوزیوم و کارگاه‌های تخصصی ویژه‌ پزشکان و دندانپزشکان با حضور مدیران تجهیزات پزشکی نیز برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های همدان افزود: این نمایشگاه سبب ایجاد فضایی رقابتی در میان مشارکت کنندگان می‌شود و تولیدکنندگان داخلی را ترغیب می‌کند پا به پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.
پنجمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی صبح‌ها از ساعت 10 الی 13 و بعد ازظهرها 16 تا 21 دایر است.
گفتنی است اول شهریورماه تولد حکیم ابوعلی سینا روز پزشک نامگذاری شده است.
7523/1181
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.