حمیدرضا حاجی‌بابایی شامگاه چهارشنبه در آئین تجلیل از پزشکان برتر استان همدان افزود: ارتقای زیرساخت های حوزه پزشکی استان مورد توجه قرار دارد و در برنامه‌ ریزی‌های انجام شده تلاش می شود همدان در حوزه پزشکی جایگاه منطقه‌ای داشته باشد.
وی ابراز امیدواری کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال های آینده به عنوان دانشگاه مطرح‌ تری در کشور شناخته شود و در این راستا پزشکان برای قطب شدن همدان در همه ابعاد پزشکی و بهداشتی باید تلاش مضاعف داشته باشند.
حاجی بابایی بهداشت و درمان و آموزش را 2موضوع مهم و مطرح عنوان کرد و افزود: این 2 موضوع جزو حقوق مسلم مردم است و امید می‌ رود در دولت دوازدهم شاهد رفع آسیب‌های موجود در این 2 حوزه باشیم.
وی در خصوص روند ساخت و ساز مرکز آموزشی درمانی اکباتان نیز گفت: سال گذشته 270 میلیارد ریال برای این بیمارستان هزینه شد و تلاش می شود این بیمارستان تا سال آینده به عنوان مرکزی شاخص در غرب کشور آماده خدمات رسانی به بیماران ‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در این آئین ابراز امیدواری کرد: گشایش‌های دولت یازدهم در دولت دوازهم نیز تداوم داشته باشد.
حبیب الله موسوی ‌بهار افزود: موفقیت‌های دولت یازدهم مرهون زحمات جامعه پزشکی و مجموعه درمان است به طوری که با وجود مشکلات متعدد اقدامات خوبی برای مردم انجام شد و مردم خدمات خوبی دریافت کردند.
وی گفت: افزایش امید به زندگی و بهبود شاخص‌ها نشان دهنده رشد و ارتقای حوزه درمان بعد از انقلاب اسلامی است .
در این آئین از 42 پزشک و داروساز برتر استان همدان همزمان با روز پزشک در دانشگاه علوم پزشکی همدان تجلیل شد.
اول شهریورماه سالروز تولد حکیم بوعلی سینا و روز پزشک ، به نام روز همدان به ثبت رسیده است.
1181/7523
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.