سرهنگ سعید اسماعیلی، جانشین فرماندهی پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت 4 صبح امروز یک دستگاه وانت نیسان حامل بار خیار که از سمت کبودراهنگ به مقصد نهاوند در حال حرکت بود در سه راهی دینگله کهریز واژگون شد.

وی اظهار داشت: علت واژگونی این وسیله نقلیه توسط کارشناسان پلیس راه، خواب آلودگی راننده وانت نیسان اعلام شده است.

سرهنگ اسماعیلی خاطرنشان کرد: در این حادثه، راننده نیسان وانت در دم جان باخت و دیگر سرنشین این وسیله نقلیه نیز به شدت مجروح و جهت درمان به بیمارستان بعثت همدان منتقل شدند.

جانشین پلیس راه استان همدان تاکید کرد: عامل بیش از 50 درصد سوانح برون شهری این استان خستگی و خواب آلودگی رانندگان است.

سرهنگ اسماعیلی افزود: برخی از رانندگان بدون استراحت کافی اقدام به رانندگی کرده و هنگام رانندگی خواب بر آنها چیره شده و دچار سانحه می شوند.

لازم به ذکر است، آمار واژگونی خودرو در جاده های برون شهری این استان 11 درصد بالاتر از میانگین کشوری است به گونه ای که نرخ متوسط واژگونی در کشور 38 درصد گزارش شده ولی این آمار در استان همدان 49 درصد است.

به گزارش خبرآنلاین و طبق آمار منتشره از سوی پزشکی قانونی استان همدان، 114 نفر بهار امسال در سوانح رانندگی این استان جان باختند که 86 تن از جان باختگان مرد و 28 تن نیز زن بوده اند.

73 نفر در جاده‌های برون‌شهری، 14نفر در درون شهری، 11 نفر در معابر خاکی و روستایی و 16 نفر در سایر محدوده‌ها جان خود را از دست داده اند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 719809
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.