سرهنگ سعید اسماعیلی، جانشین فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: در ساعت 15 روز گذشته یک دستگاه پراید وانت در 100 متری پایگاه پلیس راه جوکار ملایر واژگون شد که بر اثر این حادثه زن و شوهر جوان به بیرون از خودرو پرتاب شده و جان باختند.

وی اظهار داشت: در این سانحه خودروی وانت پراید از مسیر اصلی جاده خارج شد و به طول یکصد متر در مسیر خاکی حاشیه جاده حرکت کرده و سپس واژگون شده است.

سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: این خودرو در مسیر مستقیم و بدون هیچگونه پیچ واژگون شده همچنین بر اثر بالا بودن سرعت این وسیله نقلیه، حدود پنج بار غلت خورده و در آسمان چرخیده است.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان خاطرنشان کرد: 2 سرنشین حدود 30 ساله که با هم زن و شوهر بودند به علت نسبتن کمربند ایمنی از خودرو به بیرون پرتاب شده و متاسفانه جان خود را از دست دادند.

سرهنگ اسماعیلی گفت: اگر راننده و سرنشینان وسائط نقلیه از کمربند ایمنی استفاده کنند، در شدید ترین سوانح نیز مجروح می شوند.

وی افزود: بسیاری از سرنشینان وسیله نقلیه اقدام به استفاده از کمربند ایمنی نمی کنند و این افراد هنگام واژگونی خودرو به بیرون پرت شده و سر آنها با سطح آسفالت و سنگ برخورد کرده و جان خود را از دست می دهند.

لازم به ذکر است، طبق آمار منتشره از سوی پزشکی قانونی، 114 نفر بهار امسال در سوانح رانندگی این استان جان باختند که 86 تن از جان باختگان مرد و 28 نفر نیز زن بوده اند.

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 718961
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.