سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت 15 دیروز یک دستگاه خودروی پژو 405 با سه سرنشین در انتهای حوزه استحفاظی شهرستان نهاوند واژگون شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق بررسی کارشناس سوانح پلیس راه، خستگی و خواب آلودگی راننده جوان عامل واژگونی سواری پژو بوده است.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: در این سانحه رانندگی همسر و فرزند 2 ساله راننده پژو به علت نبستن کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرتاب شدند که متاسفانه هنگام غلتیدن، خودرو به روی مادر و فرزند افتاد که کودک در دم جان باخت و مادر که به شدت مجروح شده بود جهت مداوا به بیمارستان علیمردانیان انتقال یافت.

وی گفت: درصد بالایی از سرنشینان وسایل نقلیه از کمر بند ایمنی استفاده نمی کنند در حالیکه نصب کمربند بر روی خودرو جنبه تزئینی ندارد.

فرمانده پلیس راه استان همدان افزود: شماری از افراد به خاطر ترس از جریمه پلیس کمربند ایمنی را می بندند، در حالیکه اصرار پلیس بر استفاده از کمر بند ایمنی برای حفظ جان افراد است.

وی یادآور شد: روز گذشته چهار مورد واژگونی در جاده های برون شهری استان همدان رخ داد که در سه سانحه به علت بستن کمربند ایمنی سرنشینان به طور سطحی مصدوم شدند ولی در سانحه یاد شده یک نفر جان باخته و نفر دوم نیز به شدت مجروح شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 713570
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.