به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ علی خاکسار، صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره تابستانی امسال با برنامه هایی همچون جُنگ شادی، نمایشگاه صنایع دستی و سوغات همدان، تئاتر خیابانی، جشنواره اقوام، پخت کیک در پیاده‌راه بوعلی، نمایشگاه عکس‌های قدیمی، پروازبادبادک‌ها در آرامگاه بوعلی و باباطاهر و اجرای رادیو جوان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره غذا از 18 تا 20 مرداد در چهار بخش جشنواره، نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی و اجرای برنامه‌های ویژه هر استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش جشنواره برندهای مختلف غذا، پیش‌غذا، دسر و نوشیدنی مستندسازی شده و از طریق داوران ملی و استانی داوری خواهند شد.

خاکسار افزود: در بخش نمایشگاه 40 غرفه از 4 استان کشور برپا خواهد شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان همدان یادآور شد: این جشنواره از ساعت 18 تا 22:30 در باغ نظری شهر همدان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، برای نخستین بار در سالجاری جشنواره «سیر» در روستای سولان همدان برگزار می شود.

در این جشنواره که از 9 الی 12 مرداد ماه برگزار خواهد شد، به معرفی پتانسیل‌ها، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این روستا به عنوان مرکز تولید، توزیع و پخش سیر اشاره و همچنین با اجرای موسیقی محلی، تئاتر خیابانی، نمایشگاه و غرفه محصولات تهیه شده از سیر به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 712666
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.