سرهنگ علی فکری، فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت 8.30 دقیقه صبح امروز مرد 40 ساله ای در مقابل بیمارستان ارتش و دقیقا زیر پل عابر پیاده بر اثر برخورد با خودروی سواری مگان جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: این مرد با عبور و بالا رفتن از نرده های این مسیر و هنگام پرش، در میان زمین و هوا با این خودرو برخورد کرده و در دم جان باخت.

سرهنگ فکری اظهار داشت: بنابر نظر کارشناسان پلیس راهور استان، مرد 40 ساله صددرصد مقصر این حادثه شناخته شده است.

فرمانده ارشد پلیس راهور استان همدان، با اعلام اینکه تمامی عابران پیاده، برای عبور از عرض معابر شهری حتما از معابر تعیین شده و پل عابر پیاده استفاده کنند، خاطرنشان کرد: از رانندگان وسائط نقلیه درخواست می شود در معابر شهری با سرعت معین و مطمئنه حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه پلیس راهور استان مبلغ 2 میلیارد تومان، جهت خرید 32 دستگاه دوربین کنترل سرعت در اختیار شهرداری همدان گذاشته، افزود: متاسفانه شهرداری همدان بعد از گذشت این زمان طولانی، هنوز هیچ اقدامی جهت خرید و نصب این تعداد دوربین انجام نداده است!؟

سرهنگ فکری تاکید کرد: در صورت نصب این تعداد دوربین در معابر شهری از درصد بالای تخلفات رانندگی پیشگیری و قطعا با متخلفان نیز برخورد قانونی خواهد شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 705247
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.