حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته اسدآباد به سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان مانع انحراف ازخط دین است.
وی با اشاره به عظمت و جایگاه رفیع شورای نگهبان در کشور اظهار کرد: شورای نگهبان قابل قیاس با هیچ کدام از ارگان ها و نهادهای کشور نیست.
حجت الاسلام حسینی مجد نظارت بر انتخابات را بخش کوچکی از وظایف شورای نگهبان برشمرد و افزود: مردم در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری به خوبی تبعیت از قانون و شورای نگهبان را ثابت کردند.
خطیب جمعه اسدآباد نبود و یا ضعف در شورای نگهبان را موجب زیر سوال رفتن نظام دانست و گفت: شورای نگهبان پس از پیروزی انقلاب با وجود توطئه های دشمنان به خوبی ایستادگی کرده است.
وی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) بیان کرد: امام صادق (ع) رئیس مذهب جهان تشیع است و مطالعه تاریخ، شگفتی، کرامت و عظمت علمی امام صادق(ع) برای جوانان و بویژه دانشجویان بسیار ضروری است.
حجت الاسلام حسینی مجد، تاسیس دانشگاه امام صادق را از بزرگترین کارهای امام ششم دانست و گفت: این امام همام با تربیت چهارهزار شاگرد دین اسلام را به بهترین وجه زنده کرد.
26 تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان است. تایید مصوبات مجلس شورای اسلامی، نظارت بر انتخابات های ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهروروستا از وظایف مهم شورای نگهبان است.
اسدآباد با 100هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/2087
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.