به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ محمدناصر نیکبخت، استاندار همدان، که در دیدار با سرمایه گذاران آلمانی و ایرلندی با ایشان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: همدان با بیش از 1800 اثر فرهنگی، تاریخی و گردشگری و با قرار گرفتن در مرکز ایران و نزدیکی 3 ساعته با 9 استان همجوار، از بهترین زمینه برای سرمایه گذاری خارجی و داخلی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: برای سرمایه گذاری همه جانبه و ادامه دار سرمایه گذاران داخلی و خارجی آمادگی هر نوع همکاری را داریم.

نیکبخت با اعلام اینکه برای توسعه استان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، افزود: من از کار شما رضایت دارم چرا که شما نیز استان خوبی را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اید.

وی با یادآوری اینکه باید در همه زمینه ها، سرمایه گذاری را توسعه دهیم، اظهار داشت: استان همدان با 9 استان همجوار فاصله حداکثر 3 ساعته دارد و به همین علت همه زیرساختهای لازم، امکانات و استعداد بالا، برای سرمایه گذاری دارد.

استاندار همدان، سرمایه گذاری در ساخت نیروگاه خورشیدی را نمونه فعالیت یک خانواده خوب و فعال همدانی دانست و گفت: ایران در دولت یازدهم که دولت محیط زیست است، حرکت جدی و خوبی را به سمت استفاده و گسترش انرژی های پاک بخصوص نیروگاه های خورشیدی آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: همدان در احداث و استفاده از نیروگاه های خورشیدی در کشور جایگاه خوبی دارد و با توجه به سرمایه گذاری های در حال انجام، چشم انداز روشنی در این خصوص دارد.

مدیر ارشد دولت یازدهم در استان با بیان اینکه هر دو طرف به وعده اولیه در سرمایه گذاری مشترک خوب عمل کرده ایم، تاکید کرد: کشور ایران بحمدالله بر روی ریل توسعه قرار گرفته و با شرایط جدیدی که دولت فراهم کرده، ایران آمادگی بیشتر و بهتری به نسبت گذشته برای جذب سرمایه گذاری خارجی دارد.

 

46

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 690853
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.